Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1239
Jeg må levere urinprøve (stix) (multi 12) for å få tilbake førerkortet. Det mistet jeg bare forde jeg la meg inn til behandling. Har aldri gjort noe ulovlig bak rattet. Uansett, dum som jeg er så drakk jeg en halvflaske vodka (50cl) i natt. 31 mars. Jeg må levere prøven Ondag eller Torsdag.4 - 5 April. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å ikke få utslag på prøven ? Hadde satt uendelig pris på hjelp .
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alkohol vil ikke slå ut så lenge etterpå.
Alkohol er max 25 timer i urinen etter siste inntak (bare Google det selv om du er i tvil).
Ville slått ut på etanol, jeg var på en skikkelig hard fyllehelh og tok urinprøve mandagen etter, all clear. Så piss ivei kompis
25timer er å safe veldig syns jeg. Men det kommer an på, har du drukket over en lengre periode kan 25timer stemme. Nå ser det ut som du bare skal ha deg en fet så ville holdt meg til det samme som man sier med bilkjøring. Vent minst 12timer.