Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2946
Jeg og to kompiser reiser til Nederland for Qlimax 22.nov, og lurer derfor på om det er noen andre som har tenkt seg nedover? Første gang på Qlimax for vår del, men har vært på noen andre events.
Hadde vært kult å møtt noen andre fra freak på turen! Er forresten 19år, om det er relevant
Jeg skal. Reiser med coretours (tidl. hardtours).

Har ikke vært på Qlimax før, men var på Defqon.1 i sommer.

Qlimax skal dog være "årets høydepunkt" innen hardstyle festivaler/events.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ey, ikke verst. Alltid kult med likesinnede. Qlimax er jo massivt, så har greie forventninger
YES! Blir tredje året på rad nå. Qlimax er bare helt umenneskelig sykt! Gleeeeeeed deg Hele Gelredome stappfult av herlige folk, de beste av de beste DJ'ene, og et helt magisk lasershow. mmmmmmmmm

Vurderer om jeg skal ta med norskt flagg som i fjor, så vi nordmenn lettere kan finne hverandre, men etter å ha vært på Defqon.1 i år tror jeg at jeg dropper det. Der var det nesten flere norske flagg enn på karl johan 17. mai, satt litt på spissen Vi er der for å høre på god musikk og ha det fett, ikke feire norge
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei, Jeg Og en kompis skal ned i år vi reiser ned 22november blir første gang for oss begge, hadde vært knall å møtt noen andre nordmenn som skulle ned.
Skal ned der for tredje gang. Vært på mange events, men Qlimax er det ultimate! Selv om jeg for lengst har mistet interessen for Hardstyle, er det lite som kan måle seg med stemmningen på Qlimax!
Var på Qlimax i 2001, men regner med at ting har endret seg litt siden den gang :P Var ihvertfall sykt fett med Michel de Hey, Lisa Loud og Bas&Ram. Den gang gikk det mer i UK HardHouse og steinhard techno
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som er reist ned allerede og er i amster i dag eller? Kommer ned i 3 tida og blir aleine en del timer før de andre kommer, så hadde vært morro å henge med noen freaks
Meg, TS og en annen kar tenkte vi skulle ut på Fredagen da, sikkert i Amster. Noe som har lyst å bli med på noe? Send gjerne PM
Til dere som har erfaring med disse eventsa;
Hva skal man passe på når man er der nede med tanke på mat, hotell og liknende?
Er 16 år og har veldig lyst å dra på Qlimax, Defqon. 1 eller liknende når jeg blir 18-19 år.

Vet at Reverze har 16 års grense men er kanskje litt mye å passe på for to-tre 16-åringer i utlandet?
Sist endret av Arnee; 21. november 2013 kl. 13:42.
Sitat av Arnee Vis innlegg
Til dere som har erfaring med disse eventsa;
Hva skal man passe på når man er der nede med tanke på mat, hotell og liknende?
Er 16 år og har veldig lyst å dra på Qlimax, Defqon. 1 eller liknende når jeg blir 18-19 år.

Vet at Reverze har 16 års grense men er kanskje litt mye å passe på for to-tre 16-åringer i utlandet?
Vis hele sitatet...
Tydligvis lenge siden jeg har sett her inne. Dritfett at flere skal nedover! Er gira på mini-treff, så gi lyd!

Og til deg^: Anbefaler deg virkelig å ha et hotell i nærheten. Blir som regel taxi hjem etterpå, og det er ikke spesielt billig. Herlig å ha kort vei hjem når en har vært på events. Spesielle hotell kan jeg ikke anbefale, da det kommer helt an på hvilken by du skal reise til. Men jeg ser ikke poenget med 5'stjerners... du skal forhåpentligvis ikke være for mye på rommet uansett. Ellers burde du sove mye kvelden før så du er opplagt og spise skikkelig mat. Festene varer lenge, så er greit å være i god form Og av egen erfaring anbefaler jeg deg å passe litt på hvor mye du drikker (eller hva enn du ruser deg på). Veldig frustrerende å havne i en sykeseng eller få blackout, da festene er sykt kule og ikke noe en har muligheten til å gjøre hver helg. Det tipset gjelder vel forsovidt alltid, men spesielt når en har reist langt, brukt endel penger osv

Har aldri vert på Reverze selv, men er dere normalt oppegående 16'åringer tviler jeg på at det blir noe problem! Planlegg skikkelig og pass på dere selv, så går det nok helt fint
Var der ifjor, uforglemmelig, anbefales på det sterkeste!
Sitat av Saarloos Vis innlegg
Tydligvis lenge siden jeg har sett her inne. Dritfett at flere skal nedover! Er gira på mini-treff, så gi lyd!

Og til deg^: Anbefaler deg virkelig å ha et hotell i nærheten. Blir som regel taxi hjem etterpå, og det er ikke spesielt billig. Herlig å ha kort vei hjem når en har vært på events. Spesielle hotell kan jeg ikke anbefale, da det kommer helt an på hvilken by du skal reise til. Men jeg ser ikke poenget med 5'stjerners... du skal forhåpentligvis ikke være for mye på rommet uansett. Ellers burde du sove mye kvelden før så du er opplagt og spise skikkelig mat. Festene varer lenge, så er greit å være i god form Og av egen erfaring anbefaler jeg deg å passe litt på hvor mye du drikker (eller hva enn du ruser deg på). Veldig frustrerende å havne i en sykeseng eller få blackout, da festene er sykt kule og ikke noe en har muligheten til å gjøre hver helg. Det tipset gjelder vel forsovidt alltid, men spesielt når en har reist langt, brukt endel penger osv

Har aldri vert på Reverze selv, men er dere normalt oppegående 16'åringer tviler jeg på at det blir noe problem! Planlegg skikkelig og pass på dere selv, så går det nok helt fint
Vis hele sitatet...
Takk for tips! ^^ Tviler på at det blir Reverze 2014. Tror jeg kommer til å vente litt. Har ingen planer om å ruse meg på annet alkohol nå. Tviler på at jeg tar noe annet da jeg er oppvokst med "Er det helsefarlig så hold deg unna".

Men har vært i perioder der jeg har hatt lyst til å prøve hasj eller liknende for morro skyld. Det går vel mest LSD og MDMA på sånne events? Er ikke så godt kjent med alle disse så rett meg hvis jeg tar feil/blander forskjellige stoff.
Sist endret av Arnee; 21. november 2013 kl. 21:05.
Sitat av Arnee Vis innlegg
Men har vært i perioder der jeg har hatt lyst til å prøve hasj eller liknende for morro skyld. Det går vel mest LSD og MDMA på sånne events? Er ikke så godt kjent med alle disse så rett meg hvis jeg tar feil/blander forskjellige stoff.
Vis hele sitatet...
Ville heller sagt det går i LSD,shrooms, MDMA og mye marihuana. Er ofte også mye diverse RC
Sist endret av KjemikalieX; 21. november 2013 kl. 21:15.
Noen som vet om de skjekker noe spesielt før du kommer inn, kan du være for full eller noe av den slag og hvordan det er inne med å få drikke osv?
Endelig er dagen her! Håhåhå. Under 6 timer igjen nå. Tviler på at det går ann å være for full for å komme inn på Qlimax asså Men hvis man skal ta emma så er det sikkert lurt å vente til man er kommet inn til man popper det, så man ikke kommer der med pupiller like store som øynene.
Hadde folk det fett på Qlimax eller??? For min del må jeg si at alle gode ting er tre! Var som sagt tredje året på rad nå og fikk endelig se at erfaring faktisk hjelper, hehe. Klarte å holde en perfekt form igjennom hele Qlimax, møtte masse bra folk, og jogga nonstopp :P Traff en del nordmenn, kanskje noen av dere?

Gikk rundt i en sånn en http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/8...ce-cartoon.jpg
Tidenes tur for min del, skal lett gjenoppleves.
Var første turen så alt var bare "amazing"