Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  73 16289
Gratulerer så mye til vinnerne! Sees på lørdag.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Alle som deltok og ønsker billett til FF13 må huske å PM'e meg!
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Er desverre ikke i Oslo i helga så hvis noen er der og ikke har billett så er det bare å sende en PM til meg så skal vi fikse det. (jo flere freaks på festen, jo bedre - heter det vel?)
Sitat av nso Vis innlegg
Alle som deltok og ønsker billett til FF13 må huske å PM'e meg!
Vis hele sitatet...
Æsj, jeg angrer på at jeg ikke postet et fattig bilde nå...
Sitat av nso Vis innlegg
Alle som deltok og ønsker billett til FF13 må huske å PM'e meg!
Vis hele sitatet...
Det har jeg gjort, og sitter derfor med en billett til overs, takk O store nso.

Sitat av Raymond Vis innlegg
Æsj, jeg angrer på at jeg ikke postet et fattig bilde nå...
Vis hele sitatet...
Om du ikke allerede har ordnet deg billett er det bare å sende en PM, så løser helt sikkert det seg.
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Om du ikke allerede har ordnet deg billett er det bare å sende en PM, så løser helt sikkert det seg.
Vis hele sitatet...
Vil tro at det at han ikke fikk en date med slashdot er ett mye større tap
Kjære NSO, Oprah har fra og med 1.jan 2011 krevd en eller annen form for godtgjørelse ved bruk av Oprah sitater.
Vi kan kanskje løse dette på enklest mulig måte? Ett stykk billett vil bli sett på som nok...
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Oprah Vis innlegg
Kjære NSO, Oprah har fra og med 1.jan 2011 krevd en eller annen form for godtgjørelse ved bruk av Oprah sitater.
Vi kan kanskje løse dette på enklest mulig måte? Ett stykk billett vil bli sett på som nok...
Vis hele sitatet...
Hvis du virkelig vil ha en, så tilbyr 8bit sin til de som vil ha.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Det noteres at jeg må stille opp med mer ræv neste gang. Gz moret

Siden alle freak-vennene mine er så kjipe at de jobber/er i Spania/ikke har penger til å dra nedover/desperat prøver å skaffe seg jobb/prioriterer noe annet har jeg en billett til overs. Førstemann som sender fullt navn på PM og som jeg liker trynet til får den
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Må skuffe alle blakke freaks nå, billetten ble gitt vekk litt tidligere i dag.

Kos dere på FF13 så skal jeg se om jeg ikke kommer meg på FF neste gang!
o shit waddup
Sitat av luni Vis innlegg
Ballroll? Hvilken ballroll?

ÅH DU MENER DENNE?!

http://picz.no/l/2419
Vis hele sitatet...
har ikke lest tråden men dette er sexy
Og derfor må jeg begynne å følge med mer på freak.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det var noen som syns at kniven min på bildet ikke var god nok. Jeg får unnskylde meg med at jeg hadde hastverk. Men tusen takk for ny kniv. Jeg elsket gaven! <3 Kompakt og handy.
http://indigolactarius.tumblr.com/
Var det bilder av kniven, det?
Sist endret av exocytose; 2. juli 2013 kl. 20:13.
Sitat av Afasar Vis innlegg
Var det bilder av kniven, det?
Vis hele sitatet...
"ser ikke kniven for bare kløft"
Sitat av Afasar Vis innlegg
Var det bilder av kniven, det?
Vis hele sitatet...
Øyet ser det det vil se.
Jeg lagde nye bilder i samme kategori for ham. Det vil si, femme fatale-konseptet.
Sist endret av Lucy In The Sky; 2. juli 2013 kl. 21:53.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Jeg lagde nye bilder i samme kategori for ham. Det vil si, femme fatale-konseptet.
Vis hele sitatet...
Uansett om det var ironisk eller ikke var det hverken kult eller stilig.
Heldigvis var det ikke til deg, da ?
Ikke lett å være sexy når moret soleklart slår alle brukerne her ned i støvlene. Synd han ikke kom slik på festen.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Heldigvis var det ikke til deg, da ?
Ikke lett å være sexy når moret soleklart slår alle brukerne her ned i støvlene. Synd han ikke kom slik på festen.
Vis hele sitatet...
Poenget var at du først blir "opprørt" over at noen kommenterer kroppen din, uten at jeg skal spekulere for mye i ditt opprinnelige motiv.
Når du så poster et nytt bilde hvor det ikke hersker noen tvil om at kroppen er i fokus, og unnskylder det med at det "var i samme ånd som det forrige", blir det vanskelig å ta det seriøst.
Enten må du stå for at du ønsker å vise frem kroppen din i håp om å få fisket ut et par komplimenter, eller så kan du sende det bildet på en PM til den det gjelder.
Det var en overraskelse, Catsby. Ikke nødvendig å hisse seg sånn opp, er det vel? Ingen andre enn ham trengte å trykke på den linken. Jeg dyttet det ikke opp i ditt ansikt, gjorde jeg vel? Fiske etter komplimenter kan jeg gjøre fra andre parter. Dessuten bryr det meg egentlig lite at folk er så fokusert på akkurat det. Kropp. Her er det tross alt folk som kler seg helt nakne. I grunnen finner jeg det meget festlig da jeg regnet med slike reaksjoner før jeg postet. Så klart visste jeg at det ikke bare var han som ville trykke på linken. Ikke vanskelig å få barometeret til å øke til topps her.

G4ndj1. Kjente deg nesten ikke igjen før jeg så signaturen.
Sist endret av Lucy In The Sky; 3. juli 2013 kl. 13:50.
Gidder ikke mer enn å gjenta igjen at om du først blir sur for at noen kommenterer kroppen din, og så poster samme greien igjen, selvfølgelig med håp om ytterligere kommentarer(mest sannsynlig av dette slaget), så blir det litt dumt.
Blir ikke sur, jeg. Sur er et veldig lunkent ord, i grunnen. Ha for all del en fin dag, da, Catsby. Ikke tenk for mye på negative vibber, kropp og konservatisme. Sender et smil til deg, og håper dagen din har mer å by på enn dette her, da.

Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Blir ikke sur, jeg. Sur er et veldig lunkent ord, i grunnen. Ha for all del en fin dag, da, Catsby. Ikke tenk for mye på negative vibber, kropp og konservatisme. Sender et smil til deg, og håper dagen din har mer å by på enn dette her, da.

Vis hele sitatet...
Jo, takk det samme.
Skal ha sjokoladekake, så det blir nok en fin dag.