Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4114
Lurer på om noen har prøvd pentedrone her eller vet noe om det? Det skal være i samme familie som mdpv og a-PVP, a-PPP . Er ganske nytt, men er utsolgt på mange sider så regner med det ble en populær dubstans

Har kjemisk formel 2-(methylamino)-1-phenylpentan-1-one

eller så er det brukt dette

α-methylamino-valerophenone.

Noen som ut i fra dette kan si meg noe? Oralt eller nasalt? Det kommer i bitte små krystaller omtrent. I alle fall ikke likt mdpv som konsistens
Er det ingen som har fått prøvd dette her inne? Er spent på om det er noen som kan si noe
Prøvde det så vidt, men fikk sånn hudkløe den kvelden, ikke sikkert det vat derfor, men hakke tatt det siden. Var en dårlig mdpv som svei i nesa. Kanskje bedre oralt.
Så at et av slangnavnene var PMMC, greit å være obs på det siden mange folk har død av både PMA og PMMA.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Så at et av slangnavnene var PMMC, greit å være obs på det siden mange folk har død av både PMA og PMMA.
Vis hele sitatet...
Tror nok ikke dette er helt riktig, for PMMC er vel Methedrone 4-methoxymethcathinone. Som er det samme som PMMA?
Sitat av eXerisjon Vis innlegg
Tror nok ikke dette er helt riktig, for PMMC er vel Methedrone 4-methoxymethcathinone. Som er det samme som PMMA?
Vis hele sitatet...
Det er jeg fullt klar over, skrev bare at jeg hadde lest at et av slangordene for pentedrone var PMMC, å man kan aldri være nokk forsiktig når det kommer til substanser som har noen som helst forbindelser med PMA.

Methedrone er forresten ikke det samme som PMMA.
Sist endret av twisted shroom; 28. november 2011 kl. 02:38.
5 sekund på google = http://www.bluelight.ru/vb/threads/588475-Pentedrone

Cherie, siden du tydeligvis har problemer med psykoser fra MDPV, hva med å ta det litt med ro når det kommer til übersterke stimulanter? Ikke for å reppe indremisjonen her, men ta vare på den psykiske helsen din. Du virker som en grei person, men tingen er at RC-businessen ikke er det. De ser bare etter nye sterkere, billigere og lovlige stoffer som de kan pushe på unge mennesker verden over. De bryr seg ikke en døyt over hvordan brukerene ender opp. Vent ett par måneder, om ikke år, og se hvordan dette stoffet blir mottatt gjevnt over, så kan du vurdere om du vil prøve det. Det er morsomt og være prøvekanin, men det funker fint å være en vanlig kanin og hygge seg med gulerøtter noen ganger å
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Prøvde det tilfeldigvis i helgen, uten særlig aning om hva det var dessverre.

Kvelden begynte med en flaske vodka og 1,5 stk rivotril av ren dumskap. Husker ikke så mye av kvelden før jeg var hjemme og hadde nach. Da tok jeg en stripe med Pentedrone. Ble satans euforisk og var veldig behagelig rus, men jeg så ut som en polsk hore på Rophynol etter en hard natt med ivrige kunder. Lettere sagt så det ut som om jeg var på heroin eller lignende. Var kjempe koselig nedtur av dette også, bleik som et lik, gnisset tenner, alt var jævelig og ville dø bare.. måtte til 7 rivotriler og 3 røyk før jeg sov i nesten 2 dager.

Alt i alt, bra rusopplevelse, men er ikke fan av nedturer så dette her blir min siste gang jeg prøver Pentedrone igjen.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Gikk ett program om kokain på tv igår, der de blant annet viste hvor fucked up neseveggen kan bli av å snorte mye av det. Dette var hovedsaklig pga bedøvningen man får i nesa og at blodårene visstnok trakk seg sammen som følge av dette osv.

Så begynte å lure på om pentedrone skadet nesa like mye mtp at det også gir en viss bedøvning i nesa.

Noen som har peiling? Er ikke hypp på hull i neseveggen

Ellers synes jeg pentedrone er greit stoff og ruse seg på så lenge man ikke overdriver, men det gjelder jo det meste.

Får lett til å spise, men det er nesten en nødvendighet da jeg har opplevd magesmerter ved bruk. Magesmertene forsvinner nesten med engang man spiser eller drikker noe for å nøytralisere det jeg mistenker er ubalanse i magesyren (i mangel på bedre forklaring).

Sovner fort viss man prøver. Har selv bare prøvd å sove etter 3-4timer, men godt mulig man kan sovne tidligere.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har brukat allt för stora mängder under allt för långt tid av denna substans..
Ett fantastiskt rus till en början(första dag), men efter detta bör man ha uppehåll. Efter detta körs en oändlig cykel av "har man så drar man" igång och då utan någon egentlig effekt förutom välmåendet av att man har "tagit"..

Ställ gärna frågor om pente här så svarar jag på allt jag kan, har redan gjort detta fast på ett svensk forum vet inte om det är okej att länka till det här ?

MVH
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av colorful Vis innlegg
Har brukat allt för stora mängder under allt för långt tid av denna substans..
Ett fantastiskt rus till en början(första dag), men efter detta bör man ha uppehåll. Efter detta körs en oändlig cykel av "har man så drar man" igång och då utan någon egentlig effekt förutom välmåendet av att man har "tagit"..

Ställ gärna frågor om pente här så svarar jag på allt jag kan, har redan gjort detta fast på ett svensk forum vet inte om det är okej att länka till det här ?

MVH
Vis hele sitatet...
Det er bare å linke her. Flashback eller?
▼ ... over en måned senere ... ▼