Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 9814
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Cheroxx og jeg har "planlagt" et nFF-treff. Praktisk, da vi begge bor i Trondheim

Sted: Peppes Pizza - Trondheim - Kjøpmannsgata 25 - 7013 Trondheim
Aldersgrense: Eh, nei? Hvorfor skulle vi ha det?
Dato: Som nevnt; 3.04.09. Dette er altså fredagen før påskeferien
Tid: Tja, rundt 19:00 kunne jeg tenke meg?

Si gjerne ifra så fort som mulig om du kan komme, og om du tar med deg venner. Antall er nok viktig i forbindelse med reservasjon av plasser.
Tror ikke dette er et veldig godt tidspunkt da mange sannsynligvis kun studerer her oppe og drar hjemover i påsken. Jeg har hvertfall ikke mulighet da, men om det utsettes til etter påske kunne det vært artig for min del hvertfall
Hva er alderen på de som kommer dit sånn ca? Tenker på tidligere treff. Jeg er 15 og det blir kanskje litt kjipt å være den så ung ved alle dere 18+
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Jeg er temmelig sikker på at jeg kommer, fyller 16 i april
Er nok for langt unna for meg :/

Ellers er jeg glad i sånne treff jeg
Hvis jeg får overkommet frykten for å gå utenfor døra og møte sollyset og dere så møter jeg sikkert opp. Og hvis jeg har cash, seff.

OT: Faen Jonta, du har ETT innlegg mer enn meg.
Sist endret av Hedges; 24. mars 2009 kl. 18:13.
Faen ta!! jeg reiser fra byen den dagen, har ventet lenge på nFF treff i byn.

EDIT: Jeg sier ja takk til uken etter påska!
Sist endret av random13798; 24. mars 2009 kl. 18:45.
Synd stedet var Trondheim. Ellers hadde dette vert festlig å være med på!
All hail Pizza! Vote for Pizza next years election
Da har jeg allerede reist hjem gitt Sant som zepplin sier.. er sikket mange av oss studenter som reiser hjem på fredagen eller evt før.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av vebba1212 Vis innlegg
Hva er alderen på de som kommer dit sånn ca? Tenker på tidligere treff. Jeg er 15 og det blir kanskje litt kjipt å være den så ung ved alle dere 18+
Vis hele sitatet...
Har selv aldri vært med, men skulle tro at aldersgruppen vil være noe som 15-25ish?
Sitat av Nopros Vis innlegg
Er nok for langt unna for meg :/

Ellers er jeg glad i sånne treff jeg
Vis hele sitatet...
Sitat av yellowpillow Vis innlegg
Synd stedet var Trondheim. Ellers hadde dette vert festlig å være med på!
All hail Pizza! Vote for Pizza next years election
Vis hele sitatet...
Ingenting i veien for å arrangere treff selv. Nopros: Du som holder til i Hamar burde da kunne være med på nFF-saker under TG?
Sitat av Unreal143 Vis innlegg
Da har jeg allerede reist hjem gitt Sant som zepplin sier.. er sikket mange av oss studenter som reiser hjem på fredagen eller evt før.
Vis hele sitatet...
Sikkert sant det. Men det kommer nok flere anledninger, og å ha det tidligere den uken er muligens enda mindre aktuelt, iaff for meg.
Er student, og reiser hjem den fredagen..
Ellers hadde jeg nok møtt opp.
Er 22, tror ikke jeg dukker opp når det er så mange 15-åringer osv.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Fordi to 15-16 åringer har tenkt å komme kommer du ikke? Hva med Jonta, som er 18? Bjølg, som er 19?
høres artig ut for vell ta meg en tur da
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Alfadir Vis innlegg
Er 22, tror ikke jeg dukker opp når det er så mange 15-åringer osv.
Vis hele sitatet...
Smule elitisk?

Jeg er 24 og kan sikkert ta meg en tur innom, ettersom jeg ikke reiser sørover før den 8.
[quote=Jonta;1376093Ingenting i veien for å arrangere treff selv. Nopros: Du som holder til i Hamar burde da kunne være med på nFF-saker under TG?[/QUOTE]

Mm, du sier noe der

Har ikke blitt noe TG i år, da jeg faktisk ikke har en pc selv
om jeg skulle/hadde bod i trondheim så hadde jeg blitt med ihverfall! ;D
Sikkert artig, men det måtte ha vært i Oslo/Østlandsområdet for at jeg kunne vært med.
For de som lurer, så går det greit, i alle fall så gikk det greit med meg når man er litt yngre, å være med freakforum-folka. De jeg møtte var både inkluderende og utadvendte, da var jeg under atten år.

Og til Alfadir, harry utsagn. nso var 32 eller noe da vi var på et treff, og der var vel gjennomsnittet 18 år.
master namer
elodin's Avatar
I'm there. (10+14 år gammel)
Jeg reiser hjem 1,5 time tidligere, så det passer dårlig =)
Sitat av helk Vis innlegg
I'm there. (10+14 år gammel)
Vis hele sitatet...
du kan ikke legge sammen fysisk alder med mental alder, du må isåfall regne ut gjennomsnittet


nå har jeg ikke så mye å bidra med angående treff i Trondheim, men er det noen som vet noe mer om nFF seating på TG?
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
nå har jeg ikke så mye å bidra med angående treff i Trondheim, men er det noen som vet noe mer om nFF seating på TG?
Vis hele sitatet...
Det blir ikke noen.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
Og til Alfadir, harry utsagn. nso var 32 eller noe da vi var på et treff, og der var vel gjennomsnittet 18 år.
Vis hele sitatet...
Forøvrig enig med poenget ditt, men 32? Come oooon :-P
Kommer helk kommer jeg. Kanskje bare en kjapp øl, kommer tilbake fra køben samme dag.
bra initiativ:-)
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
Og til Alfadir, harry utsagn. nso var 32 eller noe da vi var på et treff, og der var vel gjennomsnittet 18 år.
Vis hele sitatet...
32 faktisk. Takk for den
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Har fått ringt nedover nå, bare for å være sikker på at det ikke var fullt allerede. Det er nok bare å slappe av. Jeg tok et grovt overslag på 10-20 stk., så det er antallet det er reservert for. Regner med det ikke blir så mange, men er greit å ha spillerom. Er justerbart, så på tampen har vi nok et mer nøyaktig antall.
Jeg tar sikkert en tur innom!
For dere som sier synd det ikke var her og det hadde vært morsomt om det hadde vært her, så kan dere ta initiativet og arrangere der dere bor så blir det der også
Syntes det er alt for lite nff treff, skulle selv gjerne hvert med men bor i sverge, og tror ikke det er så mange freakere her i sverige eller?
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Regner med jeg kommer en tur, høres ut som en trivelig måte å starte påska på :>
høres skøy ut, men dessverre er jeg i begravlese den dagen
Pizza er jo digg.. og jeg har bursdag den dagen (33).. Hmm

Skal gjøre ett godt forsøk på og stikke innom!
Jeg kommer om jeg får mulighet, hadde ihvertfall vært utrolig morsomt.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Da har jeg registrert 12 oppmøtende (13 med Alfadir), da Nehek muligens også blir med. Har justert bordreservasjonen vår for ikke å skape ubehageligheter for Peppes.

Skal få sendt ut PM til de som meldte seg på fredag, slik at de ikke trenger å skamme seg over å ha glemt det.

Edit: Ja, det er såklart fortsatt mulighet for å melde seg på. Reservasjonen vår har en buffersone.
Sist endret av Jonta; 1. april 2009 kl. 20:58.
Jeg kommer om fire år
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av @nonym Vis innlegg
Jeg kommer om fire år
Vis hele sitatet...
Notert. Treffet blir antageligvis Fredag 29.03.13. Du vil få deg en overraskelse når vi faktisk gjør det da.
ja, hvis det blir da, så skal jeg spandere en runde pizza på alle
Sitat av @nonym Vis innlegg
ja, hvis det blir da, så skal jeg spandere en runde pizza på alle
Vis hele sitatet...
Noen, ha et treff da, for gratis pizza :3
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av sky_king Vis innlegg
Noen, ha et treff da, for gratis pizza :3
Vis hele sitatet...
Er allerede lagt til i kalenderen med e-post-påminnelse fire uker i forveien.

@nonym: Du bør kanskje begynne å legge penger til side nå med én gang.
Ser at jeg muligens ikke rekker det allikevel.
Skal på konsert samme kveld på ni muser.
Tar kanskje en pils før/etter.
Bare så jeg har mitt på det rene, hvis jeg ender opp med ikke å komme.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av miles Vis innlegg
Ser at jeg muligens ikke rekker det allikevel.
Skal på konsert samme kveld på ni muser.
Tar kanskje en pils før/etter.
Bare så jeg har mitt på det rene, hvis jeg ender opp med ikke å komme.
Vis hele sitatet...
Notert. Har du nummeret til noen som kommer, slik at du kan kontakte om du er i tvil om at vi er der enda?
Har nummeret til helk. send meg gjerne en pm med nummeret ditt, så sender jeg melding når jeg vet hvordan ståa er.
Jeg tar sats og utfordrer til nytt treff i Trondheim tidlig på sommeren med grill og pils
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Kanskje greiest om det blir i en egen tråd - for ordens skyld.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av miles Vis innlegg
Ser at jeg muligens ikke rekker det allikevel.
Skal på konsert samme kveld på ni muser.
Tar kanskje en pils før/etter.
Bare så jeg har mitt på det rene, hvis jeg ender opp med ikke å komme.
Vis hele sitatet...
Har tenkt meg på samme konsert, men den begynner jo ikke før 8 (og hvis jeg kjenner folka rett blir det enda seinere) så jeg planla å stikke innom for en øl eller to før jeg drar videre til ni muser. Hvis folk møtes på peppes klokka sju er det jo god tid før konserten :>
Sitat av Graapho Vis innlegg
Har tenkt meg på samme konsert, men den begynner jo ikke før 8 (og hvis jeg kjenner folka rett blir det enda seinere) så jeg planla å stikke innom for en øl eller to før jeg drar videre til ni muser. Hvis folk møtes på peppes klokka sju er det jo god tid før konserten :>
Vis hele sitatet...
kult nok, da kan vi jo tilogmed ta følge til konserten.
Hm-m, 16år og driver for det meste med programmering.. Har sosialangst tho så får se om jeg ikke stikker ned en tur å spiser litt.

Men bare noe som gjør meg litt nyskjerrig; Nøyaktig hva skjer på disse møtene?
Føler jeg har litt lite poster og ikke er old-school nok til dette :P
Folk møtes, spiser mat, drikker øl/brus/saft/vann og snakker sammen som normale mennesker. Er som enhver annen sosial sammenkomst med fremmede mennesker. Om du har sosial angst kan jeg ikke tenke meg noe bedre for deg
Sist endret av Franklin; 2. april 2009 kl. 21:38.
Sitat av hayer Vis innlegg
Hm-m, 16år og driver for det meste med programmering.. Har sosialangst tho så får se om jeg ikke stikker ned en tur å spiser litt.

Men bare noe som gjør meg litt nyskjerrig; Nøyaktig hva skjer på disse møtene?
Føler jeg har litt lite poster og ikke er old-school nok til dette :P
Vis hele sitatet...
Man spiser mat og slår av en prat med likesinnede. Alltid hyggelig på nff-treff, og du behøver ikke ha over 1000 poster for å delta. Go for it!
Ja, var jo koselig dette. Selv om oppmøtet var klassisk, lite.


Minnes mitt første treff, jeg hadde nettopp blitt VIF. Stakk fra Trondheim til Oslo i ens ærend, lå over hos Gilgamesj, hadde aldri truffet noen av de folka. Og det viste seg jo å være no av de kuleste folka jeg har møtt.

Ikke noe å være redd for, folkens. Relativt normale mennesker dette.