Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3022
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har lyst på noe mildt mot angst og dårlig konsentrasjon. Kom gjerne med forslag til andre ting og. Hørt at 5-HTP kan funke og..
Bruker noopept jevnlig i små doser. Perfekt for mild angst.

Gjør meg litt mer produktiv, litt mer empatisk og litt mer motivert.

Mange sier den bør tas ofte, personlig synes jeg man bør ta pauser regelmessig for å unngå toleranse.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
hvordan ser syklusene dine ut? hvor lenge på og av? hvilke doser? Har lest at folk tar de i 56 dager på, 4 dager av
Da jeg startet så kjørte jeg ca en mnd på, men med pause i helgene. Gikk veldig bra

Nå så kjører jeg faktisk bare når jeg stort sett bare et par-tre ganger i uka.

Særlig i forkant av møte med kunder o.l for å få en ekstra edge.

Ville testet en uke for å se hvordan du føler deg.

Husk å supplere med choline.

Jeg bruker Alpha GPC. Ellers får jeg fort hodepine.

Bare husk at for mye Cholin ikke er bra heller.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvor mye må man supplere med choline? Hvor kjøper du det? Er denne bra? https://urtesenteret.no/Alpha-GPC-Ultra/
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vil L-theanine hjelpe litt på samme måte? Har nemlig det fra før
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har bare opplevd placebo av disse, anbefaler heller medisinske doser av tradisjonelle stoff som både har vært i bruk over lang tid og dermed blitt forsket på. Utrolig mye broscience-piss på nett, og folk er flinke til å lure seg selv.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har bare opplevd placebo av disse, anbefaler heller medisinske doser av tradisjonelle stoff som både har vært i bruk over lang tid og dermed blitt forsket på. Utrolig mye broscience-piss på nett, og folk er flinke til å lure seg selv.
Vis hele sitatet...
Hva legger du i tradisjonelle stoff? Jeg har prøvd typ ALT
Anonym bruker
"Viss Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan noen fortelle kort (eller langt, om dere gidder) om hva "Noopept" egentlig er for noe, lovlighet osv.? Har prøvd å google uten hell.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noopept er "smart drug". Det skjerper konsentrasjon og hukommelse og skal visst være angstdempende
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva legger du i tradisjonelle stoff? Jeg har prøvd typ ALT
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis det meste av hva du har prøvd i rusdoser, prøv å redusere mengden/frekvensen på inntak, jogg/spis sunt og rapporter gjerne tilbake, eller kos deg med de garasjeproduserte placebostoffene
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
jeg er en rusavhengig. Jeg kan ikke innta "litt" rusmidler. Jeg står på urinprøver i tillegg, så det er absolutt ikke mulig. Vil ikke kalle noopept ett placebostoff da VELDIG mange får god effekt av det.
Anonym bruker
"Lettet Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor ikke mekke resept på ADHD medisin istedenfor å ta et sketchy drug som vi ikke vet mye om?
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fordi jeg har prøvd alt av adhd medisiner. får bare angst. dette er ikke for adhd, det er for angst, at det funker på adhd er bare en bonus
Ashwagandha = angstdempende.
examine.com for kilder.
Bruker det selv og fungerer utmerket i sosiale situasjoner.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Brukt mye ashwagandha selv. Det mister effekten for min del etter bare to dager
Merkelig, da ashwaganda gjerne bruker to dager på å fungere...
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det kan jo være at angsten må fikses med å være abstinent og ta tak i livet sitt, istedenfor å finne en ny magic pill som får deg til å føle deg bedre, uten negative konsekvenser.. hint... de fins ikke.