Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1722
Hei der inne. Etter noen riv rydda jeg rommet mitt og fant en pose amf liggende. Lurer på om dette er go lindring mot symptomene? Har også noe hero liggende kanskje de kan mikses for best symptomlindering.
Sitat av kemist Vis innlegg
Hei der inne. Etter noen riv rydda jeg rommet mitt og fant en pose amf liggende. Lurer på om dette er go lindring mot symptomene? Har også noe hero liggende kanskje de kan mikses for best symptomlindering.
Vis hele sitatet...
Heroin tror jeg ikke hjelper noe Særlig. Kanskje mot smerter (om du har hodepine, eller noe sånt)


Amfetamin derimot, ble jo brukt som forskjølese-medisin før i tiden, det utvider luftveiene, som gjør det lettere å puste.
Sitat av kemist Vis innlegg
Hei der inne. Etter noen riv rydda jeg rommet mitt og fant en pose amf liggende. Lurer på om dette er go lindring mot symptomene? Har også noe hero liggende kanskje de kan mikses for best symptomlindering.
Vis hele sitatet...
Hvis du har en relativt alvorlig covid, altså viruell lungebetennelse, er et av hovedproblemene nettopp pusteproblemer. Faktisk så hender det noen ganger at en må legge inn en veneflon i halsvenen, og bringe inn oksygen til blodet via en maskin tilkoblet denne veneflonen. En slik behandling kalles ECMO. Altså covid kan gi for jævlige pusteproblemer, det samme kan opiater gi. Virker dette som en god kombo?..
Trådstarter
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Hvis du har en relativt alvorlig covid, altså viruell lungebetennelse, er et av hovedproblemene nettopp pusteproblemer. Faktisk så hender det noen ganger at en må legge inn en veneflon i halsvenen, og bringe inn oksygen til blodet via en maskin tilkoblet denne veneflonen. En slik behandling kalles ECMO. Altså covid kan gi for jævlige pusteproblemer, det samme kan opiater gi. Virker dette som en god kombo?..
Vis hele sitatet...
Kan er stikkordet her… tenker bare en liten dose som gir minimal påvirkning på pusten. Amfen høres strålende ut da i følge han over her

Ser du skriver alvorlig covid. Har bare noe standard covid så gjelder vell ikke. Spess blandet med amf siden amften vil nøytralisere.
Sist endret av kemist; 20. januar 2022 kl. 02:34.
I beste fall så kan heroinen gjøre at du kommer lettere gjennom det uten at man kjenner på noe særlig ubehag.
Sist endret av einsteindragon; 20. januar 2022 kl. 02:37.
Sitat av kemist Vis innlegg
Kan er stikkordet her… tenker bare en liten dose som gir minimal påvirkning på pusten. Amfen høres strålende ut da i følge han over her

Ser du skriver alvorlig covid. Har bare noe standard covid så gjelder vell ikke. Spess blandet med amf siden amften vil nøytralisere.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hvor i sykdommen du er. Men det er ca. 20 % som får problemer. Den første uken er mere som en forkjølelse. Lungebetennelsen sammen med cytokinstormen begynner normalt ikke før ute i uke 2 (litt tidligere for eldre og/eller svekkede pasienter). Det kan gå utrolig fort fra den første fasen til den neste. Altså det er sett pasienter som er i god form om kvelden, og legen snakker med dem. Når legen har kommet morgenen etter, så er pasienten død. Dette var før vi viste hvordan best behandle covid. Men om du har en del heroin i blodet, når lungebetennelsen og cytokinstormen setter inn, så tror jeg ikke det kommer til å bli så bra.



Men du har ca. 80 % sjanse for å unngå dette. Om du er fullvaksinert, så er den tilnermet null, hvis du ikke har AIDS eller er godt oppe i åra (70+).
Vær så god. Er ikke rart noen får rusproblemer når dette faktisk er noe man er interessert i å prøve seg frem på.

Ingenting imot rus for en morsom grunn i ny og, men denne var ny.
Jeg tror det kan funke bare fint jeg!
Trådstarter
Sitat av Frank Dank Vis innlegg
Jeg tror det kan funke bare fint jeg!
Vis hele sitatet...
Funka fint det hehe

Leser no stoff om at Corona er mindre falig for oss knarkere nå. Noen tror kanskje det er tobakken som hjelper andre sier dopet.
Det har nylig kommet studier som indikerer at cannabis i edibleform inneholder cannabinoider som motvirker og blokkerer covid.

Forskninga er i startfasen så det er ikke endelig konklusjon

Ikke svar på spørsmålet ditt men men
Sitat av Jerna Vis innlegg
Det har nylig kommet studier som indikerer at cannabis i edibleform inneholder cannabinoider som motvirker og blokkerer covid.

Forskninga er i startfasen så det er ikke endelig konklusjon

Ikke svar på spørsmålet ditt men men
Vis hele sitatet...
Kanskje dem skulle begynt med THC+CBD-kapsler dem skriver ut til covid-pasienter? Dem som har høy risiko?