Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1109
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg ville ikke stjele tråden til hun andre så jeg lager min egen spin-off.

Hva er nytteverdien av å bruke valium daglig? Gir det funk over tid? Ser for meg at man opparbeider seg så høy toleranse at man ikke får noe funk, eller holder det seg stabilt? Hvis det eneste pilla gjør er å holde deg frisk fra abstinenser er det jo ikke så mye vits.

Får valium av legen hvis jeg spør men er så redd for bli stemplet som knarker. Hvor ofte er det innafor å spørre om ny pakke?
Jeg brukte det daglig i 2-3 uker så orka jeg ikke mere fordi jeg måtte øke dosene mere og mere. Får fort toleranse og effekten avtar fort.
Vet ikke hva som er innafor, jeg kan få alt fra 20-60 tabletter 5mg vival på ett år alt ettersom behov.
Anonym bruker
"Irritert Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man får fort toleranse på benzo men det er effektivt mot alvorlige angstproblemer så lenge du ikke tar det fast men bare i nødstilfeller. Tar du det fast vil du bare måtte øke dose og til slutt ikke få effekt og lege nekter å skrive ut sterkere benzo fordi du har et misbruk du ikke innser så fikser du noe sterkere på gata og blir narkis.. Benzo har også den effekten at abstinensene er mer angst enn i utgangspunktet så du forverrer bare angsten om du tar det oftere enn ca hver femte, sjette dag max
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg brukte 1,5mg rivotril å 3 mg sub hver morning i sikkert 5 år å uten å øke dosene på noen av stoffene,å fikk fortsatt effekt.Illegal bruk,hadde ikke resept på noe av dem.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg gidder ikke engang å spørre en lege om noe benzo eller a prep,er for mye pes.For meg er det lettere å mindre stress å bare handle det illegalt,har blitt tatt av politiet når jeg har handlet på gata,en bot på et par tusen er en liten pris å betale for å slippe det helvete med norske leger å benzo.
Det vil ha en viss effekt selv om man utvikler toleranse. Tar man 10mg valium om dagen så har man 10 mg valium i kroppen uansett som vil påvirke systemet og roe en ned. Man føler nok etterhvert at det ikke roer like mye, men det kommer an på hvor store problemer man har. Det er ikke sånn at det ikke virker etter en stund og at man uansett får gjennombruddsangst eller hva man skal kalle det.