Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 892
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kompisen min har gitt meg 1g, lagde linjen nå med alt sammen. Hva burde jeg forvente?
ikke ta et helt gram med en gang, du kan ta ganske små linjer. 1g er sikkert over 10 linjer for deg. du blir gæst
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da linjer på typ 3cm. Fyll på etterhvert visst du ikke er fornøyd med formen. Du finner ganske fort utav det.
Du lagde èn line med 1 gram?!

Ha heller ti linjer med 0.1g som du bruker ut over kvelden. Tar du 1g på en gang kan du forvente en helt jævlig opplevelse i ca 1 time. 0.5g er gjerne hvor en kan forvente å overdosere (Avhengig av kvaliteten på colaen såklart) Lykke til!
En vanvittig skuffelse. Du tror kanskje at du får superkrefter, syk selvtillit, men du vil bli skuffet. Og itilegg ødelegger det lommeboka di.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kompisen min har gitt meg 1g, lagde linjen nå med alt sammen. Hva burde jeg forvente?
Vis hele sitatet...
Lol, du kødder deg du?


Du leser ikke om stoffet eller dosering, du bare linjer opp alt du har. Virker svært rart. Ingen gjør noe sånt, og viss du har gjort det... Er du for dum til å ruse deg. Man leser seg selvfølgelig opp på doser og effekt før man inntar et stoff🤦x♂️