Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4371
Hvilken nettside kan jeg kjøpe meste mulig forskjellige crypto typer med minst mulig avgifter?

Hvilken nettside er det som ikke sender noe inn til skatteetaten? Vil helst slippe og skatte til jeg selv velger
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Binance?
Oddiii's Avatar
Trådstarter
Og de rapporter ikke salg til Skattetaten?
Nei det er du ansvarlig for selv. Men om du tar ut gevinst uten og rapportere så er det sannsynlig at du blir tatt om det er snakk om litt penger.
Oddiii's Avatar
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Nei det er du ansvarlig for selv. Men om du tar ut gevinst uten og rapportere så er det sannsynlig at du blir tatt om det er snakk om litt penger.
Vis hele sitatet...
Nice Takk
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva om man har tapt penger på btc?
Ligger sånn 80k i minus pga dumme investeringer...
New generation
colakork's Avatar
To the moon?
Oddiii's Avatar
Trådstarter
Sitat av colakork Vis innlegg
To the moon?
Vis hele sitatet...
YES sir
dere som bruker binance, sette dere inn penger med kort for 1.8% gebyr? føle d e dyrt as for å gamble litt
Sitat av heihopp79 Vis innlegg
dere som bruker binance, sette dere inn penger med kort for 1.8% gebyr? føle d e dyrt as for å gamble litt
Vis hele sitatet...
Bank overføring er det billigste og beste alternativet, dog kan ta litt tid før pengene kommer frem alt ettersom når man overfører.
Hold deg unna KYC (må identifisere deg med pass/førerkort) børser. Binance, Bitfinex eller Kucoin er bra steder hvor en slipper dette.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva om man har tapt penger på btc?
Ligger sånn 80k i minus pga dumme investeringer...
Vis hele sitatet...
Du blir redd når de går ned så selger du de? Dummeste man kan gjøre, jeg har aldri tapt på bitcoin.



Hvilke crypto er det snakk om TS? Gjetter det er bitcoin, coinbase og capital.com kjøper jeg mine bitcoin og ethereum. Er det noe ulovlige ting de skal bli brukt på kjøper jeg av sider på hidden wiki.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Eckhard Vis innlegg
Hold deg unna KYC (må identifisere deg med pass/førerkort) børser. Binance, Bitfinex eller Kucoin er bra steder hvor en slipper dette.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal jeg holde meg unna dette? De fleste sider vill vell at man skal identifisere seg før man kjøper bitcoin med penger.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor skal jeg holde meg unna dette? De fleste sider vill vell at man skal identifisere seg før man kjøper bitcoin med penger.
Vis hele sitatet...
Fordi så fort du spytter inn 100.000kr så blir kontoen sperret og de spør om alt mulig av dokumentasjon, du sender inn det du kan men det er aldri nok, ender opp med å bli en evig runddans om å få tilgang på pengene dine. Styr unna er mitt tips.
Alltid send Krypto ut av børs og til en privat noncustodial wallet
MiraiEx har mye lavere avgifter enn binance for innskudd, så er bedre å kjøpe der.

Beste måten føler jeg er å kjøpe Dai fra MiraiEx og overføre Dai til hvilken som helst annen exchange du ønsker å bruke. Kan anbefale kucoin og kraken. Dai vil alltid følge kursen til amerikansk dollar så blir svært liten avkastning der, så bare alltid meld mengden Dai du kjøper på skatten, så kan du fritt bytte til andre cryptoer og få høy avkastning uten at staten skal ta noen av pengene du satset høy risiko for å tjene.