Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1253
Hei, fikk morgendagens medisiner levert på døren, men denne kvelden fikk jeg noe annet? Jeg skulle egentlig fått Oksazepam Tab 25 mg, aka sobril. Istedet fikk jeg 4 stk https://i.imgur.com/mk3DKgQ.png, dette kommer rett fra helsepersonell i dosett. Alt jeg finner om denne tilsier at det skal vært Diazepam 5mg. Da jeg spurte hva de var for så forklarte hun at det var noe tilsvarende sobril. Men hun viste ikke om det var et benzo eller ikke? Det var hun som fylte i dosett fyi.


Hvordan kan helsepersonell med flere års erfaring ikke vite om Vival?

Dette går jo fint for meg men, hva om det var noen som f.eks mye eldre og avhengig av livsviktig medisin? Fysh!!
Har inntatt mange titalls av disse "CL-D", og de fungerer som Valium skal!

TLDR; Ja, dette er garantert norsk Vival fra apotek!
Sist endret av Hestor95; 12. mars 2019 kl. 01:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vært der, gjort det.
Hadde jeg fått utdelt det fremfor sobril, ville jeg blitt glad

Men igjen; forsiktig og alt med måte, kos deg
Stemmer det!
Anonym bruker
"Ergerlig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
OG 5mg Vival fra norsk apotek! Primaomge
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snakket med flere sykepleiere og mange vet ikke at Stesolid, vival og valium er det samme med diazepam som virkemiddel bare annerledes bindemkdler.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Snakket med flere sykepleiere og mange vet ikke at Stesolid, vival og valium er det samme med diazepam som virkemiddel bare annerledes bindemkdler.
Vis hele sitatet...
Typisk når studiene tar overhånd og man ikke fullfører farmakologi delen godt nok