Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2585
Hei,

Gjorde en manuell bankoverføring til Skrill tidligere i uken, ikke mottatt dem enda. Noen som har noe erfaring med dette fra tidligere? Hvor lang tid tok det før pengene var på Skrill?

Dem er ikke akkuratt kjent for å ha bra support, men jeg har aldri hatt noen problemer med dem og har brukt tjenesten i snart 4 år.

Setter pris på svar.
Når sendte du forespørsel om uttak? Ser de påstår at det skal ta mellom 2 og 5 dager.
Sitat av Dantello Vis innlegg
Når sendte du forespørsel om uttak? Ser de påstår at det skal ta mellom 2 og 5 dager.
Vis hele sitatet...
Dette er jo til Skrill. Alltid kommet på dagen. De har konto hos DNB.
Sitat av apekatt2 Vis innlegg
Dette er jo til Skrill. Alltid kommet på dagen. De har konto hos DNB.
Vis hele sitatet...
Du har gjort Manuellt innskudd og fått pengene på dagen? Det kan ikke stemme, må ha vært Rapid eller Trustly du har brukt da.

Jeg gjorde dette manuelt, altså overførte til deres kontonummer og bruker ID som melding i overføringen. Står det skal ta 2-5 dager, bare nyskjerrig på om andre hadde annen erfaring fra å ha gjort dette
Sitat av FourTimezAyear Vis innlegg
Du har gjort Manuellt innskudd og fått pengene på dagen? Det kan ikke stemme, må ha vært Rapid eller Trustly du har brukt da.

Jeg gjorde dette manuelt, altså overførte til deres kontonummer og bruker ID som melding i overføringen. Står det skal ta 2-5 dager, bare nyskjerrig på om andre hadde annen erfaring fra å ha gjort dette
Vis hele sitatet...
Skrill har som sagt DNB, det tar jo ikke 2-5 dager, selv om de skriver dette.

Men du har rett i at de har elendig support, sånn har det dessverre alltid vært.
Sitat av apekatt2 Vis innlegg
Skrill har som sagt DNB, det tar jo ikke 2-5 dager, selv om de skriver dette.

Men du har rett i at de har elendig support, sånn har det dessverre alltid vært.
Vis hele sitatet...
Her tar du feil, kontonummer de opplyser om når man gjør en manuell overføring tilhører ikke DNB (da deres kontonummer starter på 15** eller 12**. Men ja, de har konto i DNB som er knyttet til Rapid og Trustly transfer som er instant.

Men det var fremdeles ikke svaret jeg lette etter, da jeg ville vite om noe har brukt MANUELL overføring før og ikke instant (Rapid/Trustly)