Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4283
Hei!

Har sett at Noroff i Oslo tilbyr bachelor i digital etterforskning. Noen som har erfaring fra denne høyskolen? Er den bra? Er utdanningen verdt det, og kan jeg komme langt i arbeidslivet med denne utdanningen?

Takk!

Mente Kristiansand
Sist endret av Bozare; 26. april 2017 kl. 14:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kjenner noen som går der, tror de syns det er OK.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg gikk på Noroff Bergen. Jeg og samtlige jeg ble kjent med under utdanning var ihvertfall storfornøyde. Eneste minuset er jo prisen, men ellers var Noroff helt rå. Jeg føler ihvertfall at det var verdt det! =)
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Når jeg gikk på Noroff i Bergen for 200 år siden så var det veldig mye klanderverdige forhold, og jeg vet bare om 2ish personer fra klassen som fikk relevante jobber. Det er også de personene som allerede kunne en del. Utdanningen var langt under par, og lærerne vi hadde var rene amatører som ikke hadde peiling på hva de holdt på med. Det var IKKE verdt pengene.
Sist endret av nso; 4. mai 2017 kl. 21:38.