Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3661
Hvordan kan jeg opprette en Tor wallet?

Sånn som jeg har forstått det så må man kjøpe bitcoins fra en vanlig nettside ( dette er også gjort). I teorien hvis jeg skal gjøre et kjøp på darkweb via Tor Browser; Hva må jeg gjøre for å få bitcoins over til en tor wallet? Eller kan jeg sende pengene fra min normale nettside til selger på darkweb?

Jeg bare går veldig i surr i dette, da det er veldig nytt for meg. Dette er derimot spennende og jeg håper på positive svar, gjerne også flytt tråden hvis den er feil.

Tusen takk.
R.i.p 23.04.2021
Du blir enig med selger over mail om hvor mye bitcoin som skal sendes til en adresse han gir deg.
Sjefen
SkullKid97's Avatar
Trådstarter
51 7
Men må jeg ha en Tor wallet? Isåfall, hvordan lager jeg en? tips?
Heipadegdaa
19 2
Tor har ingenting med bitcoin å gjøre. Du trenger en bitcoin wallet
Sjefen
SkullKid97's Avatar
Trådstarter
51 7
okay men la oss si jeg kjøper bitcoin på en side som er legit. Kan jeg da sende penger derifra og til selger på Darkweb eller trenger jeg en bitcoin wallet inne på Tor? Gjerne legg igjen litt step by step hvis mulig. Jeg er ikke sånn "proff" på det her i det hele tatt, så jeg bøyer meg for all info jeg kan få. Tusen takk for svar så langt.
Du kan sende fra en wallet til en hvilken som helst annen wallet eller addresse. Det er uavhengig av TOR nettverket.

Siden du skal bestille paa et dark web, saa maa du sannsynligvis overfoere pengene til din wallet paa den gitte siden. Det er bare og hente frem addressen til din unike wallet paa markedet du bruker, og putte den i mottager feltet i walleten du har kryptoen i naa.
R.i.p 23.04.2021
Inne på tor?tor har ingenting med bitcoin og gjøre,du sender bitcoinsa dine ret til selger ifra der du allerede har dem lagret.
Vil anbefale deg å lese deg opp på hva du driver med først. Om du må spørre på freak hvordan du oppretter en Tor wallet, har du ikke gjort leksene dine.

Skjult her, i noe som ser ut som kritikk, er det faktisk et godt råd, om du ser nøye etter.