Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1776
Heisann, her er en sigg jeg desverre ikke har fått jobbet så mye med, pga jeg har kjørt meg litt fast. Er usikker på hva jeg bør gjøre videre osv. Så konstruktiv krittik og kommentarer på denne siggen hadde vært veldig fint,selvom den er uferdig.

http://img101.exs.cx/img101/9328/sjamen3qq.jpg

Mvh 3dme
Sist endret av 3dme; 4. april 2005 kl. 10:11.
Jeg synes den var fin og fargerik =)

Men den er vel lit for høy til at den blir tillatt på dette forumet...

Flytt teksten liit opp fra bunnen på bildet - må ha litt luft.
Ellers synes jeg det gyldne snitt kommer fint frem her.
Trådstarter
[Flau]Det gyldne snitt? hvis det kommer godt fram var det neppe takket være meg, eller ikke med vilje[/Flau]

Tusen takk for godt svar croyfer.

De forrige siggene jeg postet var 450x150 ellernoe sånt,så jeg er iallefall på rett vei. :P
Sist endret av 3dme; 4. april 2005 kl. 10:11.
syns den så bra ut he looks mad at me :scared:

men kanskje enda litt for høy til at det er tillatt?
Trådstarter
Ang det med størrelsen så var den egentlig beregnet til et annet forum, et mangerelatert sådan. Har ikke mekket sigg til dette forum enda, men kanskje det blir neste prosjekt?

Jeg har uansett muligheten til og gjøre den mindre etter behov, så det ordner seg.
Litt spooky look han har ja. :P
den var jo fet da, men lag den i en litt annen form enn 4-kantet, lag den med utradisjonelle former, kanskje kvadrat med stjerne i hjørnet ellernoe.. if you catch my drift? ellers var den riktig så pen
Den var meget bra, men er enig i det Croyfer sier om at teksten skulle hatt litt mere luft under vingene
Det gyldne snitt er kort og greit, litt over eller litt under midten. Av f.eks en blyant, pinne eller bilde.
usertitle import
bleh's Avatar
Sorry for dumt spørsmål, men hva er tingen med disse "sigg." greiene? Skjønner hva det er og sånn, men tegner du han manga fyren selv og sånn eller bare finner du de et sted og setter de inn og lager bakgrunn og setter inn tekst? Hehe, space formulering, men dere skjønner vel spørsmålet.
Trådstarter
Heysann, takk for mange svar mens jeg sov, skal prøve og svare dere alle.
Tusen takk for all infoen om det gyldne snitt, skal lese igjennom det.
Tierra:Jeg har vurdert og lage en transparent kant, men ikke akkuratt på denne siggen. Jeg tror siggen er altfor "standard" til og se bra ut med det på en måte.
Polmen: Det skal vi fikse vettu.
Zod:Greit og vite.
P4un:Takk. *lese igjennom*
Bleh:Jeg har desverre ikke tegnet manga figuren inn selv, det er en orginal tegning fra "Shamen King" Som jeg har klippet ut/tilpasset/limt inn osv. Bakgrunnen har jeg derimot laget selv. Det er overhodet ikke vansklig og lage denne typen siggs, gjelder bare og ha en god brushe teknikk.
Siggs er noe man bruker på forums som en litt kul greie som representerer deg på en måte.
Jeg vet ikke om dette er skivebom,men hvis du har lyst til og prøve og lage en sånn sigg,sjekk ut dette:http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=17629
Det er en tutorial jeg brukte for og lære meg ps, den kombinert med:www.good-tutorials.com
er en ganske så fin start.
Ummm bare for å spørre, men hva blir størrelsen på en slik sig for at den skal passe inn her på forumet?
Maksimum 50px høy, hold den diskrè.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av IvIoyner
Maksimum 50px høy, hold den diskrè.
Vis hele sitatet...
Og et godt eksempel på det stikk motsatte finner vi øverst i dette emnet
Trådstarter
Ikke det at den var beregnet for og bruke som signatur for dette forumet heller da, jeg kan desutten gjøre den mindre anytime så slutt og gi meg pes for størrelsen er dere snill.
Ellers, jeg aner ikke hva som kan gjøres mere med den, så det er mulig at den desverre ikke blir oppdatert noe særlig mer.
Sist endret av 3dme; 4. april 2005 kl. 21:13.