Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 912
One of the good guys
2rs1's Avatar
Last ned her ~5mb

Satt og pøka med Liquid edition og 3d studio max her en natt. Ble ganske fornøyd selv.

Noen tips til hva som kan gjøres med den?
Stilig den der gitt! Er litt usikker på om det så kult ut med 3D-bokstaver helt på slutten. Tror kanskje det ville være bedre med litt tjukkere (bold) 2D-bokstaver.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av DonTomaso
Stilig den der gitt! Er litt usikker på om det så kult ut med 3D-bokstaver helt på slutten. Tror kanskje det ville være bedre med litt tjukkere (bold) 2D-bokstaver.
Vis hele sitatet...
Kanskje det, men da vil jeg få problemer med å få inn teksta sammtidig som logoen "faller" ned.
den var råå. Jeg og noen kamerater driver og lager en del filmer. Hvor mye skulle du hatt for å lage en Sånn intro til oss? som da vil bli brukt på førsten av alle våre filmer
Jeg tenker på der det står "xiphias.org production" altså, i tilfelle du misforsto.

Jeg kan ikke de programma du har brukt, men hva om du lager skyggene til bokstavene litt mindre og gjør alt i samme farge (hvitt). Forstår? Hvit skygge altså. Tror kanskje det ville bli en stilig effekt, hvis det går an. Evt at skyggen bare betår av en hvit ytterkant av bokstavene. Slik som der er nå ser det litt ut som om "se på meg som kan lage 3D-bokstaver som flyr gjennom lufta!"
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Må nevnes at jeg ikke har lagd alt i den. Den xiphias logoen ble lagd for ca ett år siden av Rymored, i forbinnelse med at jeg og han lagde xiphias.org. Så fiksa jeg litt på den her en natt.

Panybs: Kommer jo helt ann på hva du har planer om.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Enkelt og greit 3d arbeid. Ville hatt mer reflection av lys i bokstavene, men ellers rimelig fint, it dus da job.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Delusional: Noe sånt?

Klarte og slette Xvid fra maskina i natt, også nektet den og legge seg inn igjen nå. Så jeg endte opp med indeo 4.5 (som jeg tror følger med windows). Det var den eneste som dugde
very impotent freak
Delusional's Avatar
Likte nr. 2 bedre ja.

Hehe, måtte prøve meg på en sånn og, laget på 1 min, og rendra mens jeg såg på tv. Ble litt dårlig men jeg er jo n00b da.

http://home.online.no/~jo-lohn/pwned.avi
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Ja, den har jo sin sjarm den også