Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1609
Jeg ser etter noen morsomme filmer som er generelt morsomme hele veien ut filmen, helst filmer som kan le skikkelig av eller noe sånt.

Har ikke hatt veldig flaks med og finne noen bra filmer før.

Alle svar takk på forhånd
21 Jump Street-reviven fra i fjor (?) er i alle fall en hysterisk artig slager.
Du kan jo alltids også sjekke gamle Jim Carrey-filmer om du er en fan av ham. Jeg skal få sett gjennom filmsamlingen min etter artige filmer og komme tilbake med flere, men kommer ikke på noen flere akkurat nå.

EDIT: Starsky and Hutch (2004) og Hot Tub Time Machine er ganske artige filmer også.
Sist endret av Deadlock Radium; 26. desember 2013 kl. 21:14.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
21 Jump Street-reviven fra i fjor (?) er i alle fall en hysterisk artig slager.
Du kan jo alltids også sjekke gamle Jim Carrey-filmer om du er en fan av ham. Jeg skal få sett gjennom filmsamlingen min etter artige filmer og komme tilbake med flere, men kommer ikke på noen flere akkurat nå.

EDIT: Starsky and Hutch (2004) og Hot Tub Time Machine er ganske artige filmer også.
Vis hele sitatet...
Setter pris på alt som blir nevnt
Jim Carrey har jeg også sett noen filmer fra, men tror jeg har sett de som er verdt og se av han alt. Skal nok ta en titt på de andre filmene da
Hot Shots 2
Kanskje du finner noe her?
Freddy Got Fingered?

http://25.media.tumblr.com/d1418f4fb94dd235d4d3eded211ede91/tumblr_momieggjr81rkldumo1_500.gif
"Death at a funeral"

Britisk forviklings komedie.

Denne synes jeg er sinnsykt morsom, en av de få komediene jeg har sett hvor jeg har ledd så jeg griner

Det er flere filmer med denne tittelen, den jeg tenker på er britisk, kom ut i 2007 og er regissert av Frank Oz.
Half Baked - Stoner-komedie med Dave Chapelle

Slipp Jimmy Fri - Liker du To Trøtte Typer liker du nok også denne filmen.

Baseketball - Produsentene av South Park spiller hovedrolllene

Kick-Ass - Basert på tegneserien med samme navn

The Hangover - Handler om en ganske spesiell dagen derpå (Har også to oppfølgere)

The Onion movie - Handler om et nyhetsbyrå som rapporterer mange underlige nyheter

Superbad - Handler om tre tenåringen som skal skaffe alkohol til en fest

Trailer Park boys: The movie - Basert på serien med samme navn (Filmen vil sannsynligvis være morsommere om du ser serien først)

Trailer Park Boys: Countdown to Liquor Day - Oppfølgeren til filmen over.

Machete - Er vel egentlig en actionfilm, men den er så ultracheesy at den nesten kunne gått for å være en komedie
Sitat av Neseblod Vis innlegg
Half Baked - Stoner-komedie med Dave Chapelle

Slipp Jimmy Fri - Liker du To Trøtte Typer liker du nok også denne filmen.

Baseketball - Produsentene av South Park spiller hovedrolllene

Kick-Ass - Basert på tegneserien med samme navn

The Hangover - Handler om en ganske spesiell dagen derpå (Har også to oppfølgere)

The Onion movie - Handler om et nyhetsbyrå som rapporterer mange underlige nyheter

Superbad - Handler om tre tenåringen som skal skaffe alkohol til en fest

Trailer Park boys: The movie - Basert på serien med samme navn (Filmen vil sannsynligvis være morsommere om du ser serien først)

Trailer Park Boys: Countdown to Liquor Day - Oppfølgeren til filmen over.

Machete - Er vel egentlig en actionfilm, men den er så ultracheesy at den nesten kunne gått for å være en komedie
Vis hele sitatet...
Noterer de av dem jeg ikke har sett

Sitat av ZELDUR Vis innlegg
Kanskje du finner noe her?
Vis hele sitatet...
Her var det nok noe som er verdt og kikka på ja
Airplane http://www.imdb.com/title/tt0080339/?ref_=fn_al_tt_4

Roger? Over.. Min favorittfilm ever.