Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1087
Heisann!

Lurte på om noen kunne anbefalt meg noen filmer? For å begrense det litt kan jeg si at jeg for det meste liker film fra tidligst 1980'ish. Har ikke noen favoritt sjanger, liker bare generelt film. Setter veldig stor pris på alle forslag, det er deres mening jeg er ute etter, så vær så snill å ikke bli frustrerte over hvor stort topic det egentlig er.

Kan også nevne at om dere har forskjellige meninger om filmer kan det jo bli interessante diskusjoner, men vennligst unngå spoilers!
Sist endret av MentalOnion; 4. november 2013 kl. 11:58.
Batman fra 1989 er kanonbra!

Folk skryter så mye at Heath Ledger, men de fleste av de har ikke sett Jack Nicholson som jokern!

Imdb
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg… lagde en liste og solgte den til Amazon: http://www.imdb.com/chart/top

Velger du å ikke se 12 Angry Men eller Shichinin no samurai pga. alder er du teit.

Hvorfor skulle folk ta seg bryet med et mer givende svar når du ikke tar deg bryet med et givende spørsmål? =)
Sitat av Jonta Vis innlegg
Jeg… lagde en liste og solgte den til Amazon: http://www.imdb.com/chart/top

Velger du å ikke se 12 Angry Men eller Shichinin no samurai pga. alder er du teit.

Hvorfor skulle folk ta seg bryet med et mer givende svar når du ikke tar deg bryet med et givende spørsmål? =)
Vis hele sitatet...
Jeg tvinger deg ikke til å svare og om du velger å gjøre det så ikke kritiser spørsmålet! Takk for listen anyways.
Skudd i mørket men vil anbefale boondock saints iallefall samt Good will hunting.
Tommy Boy fra 1995 med Chris Farley og David Spade. Artig film som krever ca en og en halv hjernecelle.
Sist endret av Bothrops; 4. november 2013 kl. 12:27.
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Så "Captain Phillips" igår på Kino, og den kan jeg sterkt anbefale. En av få filmer som, for meg, har holdt spenningen på et høyt nivå gjennom en lang tid.
They call him bulldozer