Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  87 26676
En ting du virkelig skal ha skryt for er at du bare legger ut flere og flere filmer nå i startfasen. Mange som starter en slik channel gir opp etter en stund, men ser ikke ut som du er på den bølgen. Fortsett slik!
JVMyhre's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
En ting du virkelig skal ha skryt for er at du bare legger ut flere og flere filmer nå i startfasen. Mange som starter en slik channel gir opp etter en stund, men ser ikke ut som du er på den bølgen. Fortsett slik!
Vis hele sitatet...
Takk for det! Holdt på i 4 mnd på engelsk, men det ga eg opp etter langt over 50 videoer, da det er vanskelig og gjøre det bra med såppas dårlig engelsk tale.
Men på norsk skal eg ikkje gi opp så lett, uansett hvor mange som skulle klage på hvor dårlig eg gjør det
JVMyhre's Avatar
Trådstarter
17 ► Ukens Minecraft Mod EP04 - EXP Chest Mod

Skal også streame noe Portal 2 med beendik fra Thorcraft serveren nå, linken er under her for dem som vil se.
http://www.twitch.tv/svosj

EDIT: Glem det, nettet var ikkje godt nok.
Sist endret av JVMyhre; 20. mai 2012 kl. 20:03.
digger det!
Sist endret av 2mino; 21. mai 2012 kl. 20:15.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Myhre! Are you alive?

Du må kommentert litt DayZ.
JVMyhre's Avatar
Trådstarter
Sitat av stagg Vis innlegg
Myhre! Are you alive?

Du må kommentert litt DayZ.
Vis hele sitatet...
Er alltid liv i meg vet du!
Har ikkje ArmaII, så det blir litt vanskelig.
Få kommentert noe diablo 3! Kanskje streamet at du spiller en character på heroic
JVMyhre's Avatar
Trådstarter
Sitat av Clavicle Vis innlegg
Få kommentert noe diablo 3! Kanskje streamet at du spiller en character på heroic
Vis hele sitatet...
Har ikkje spillet, men tar gjærne imot og lager commentaries om noen sponser meg spillet, hehe Har heller ingen mulighet til og streame med det nettet eg har her, 4mbps ned og 0,3mbps opp
Bra!

Av det jeg har sett, har du en rolig snakkehastighet, noe som er rimlig ålreit. Forsett med det.

Eneste som er litt plagsomt er den skurrete mic'n din. merker det ikke på lavt volum tho.
Kikka på noen av videoene nå.
Syns du er flink jeg, moro at noen vil prøve å gjøre det på norsk.
Når dark souls kommer til pc hadde det vært moro om du lagde noen videoer om det
JVMyhre's Avatar
Trådstarter
Sitat av ztrats Vis innlegg
Bra!

Av det jeg har sett, har du en rolig snakkehastighet, noe som er rimlig ålreit. Forsett med det.

Eneste som er litt plagsomt er den skurrete mic'n din. merker det ikke på lavt volum tho.
Vis hele sitatet...
Ja, skjønner ikkje hvorfor dette skjer, da det bare er når eg recorder med Fraps. Når eg recorder med noe annet så er det heltt støyfritt

Sitat av olavXO Vis innlegg
Kikka på noen av videoene nå.
Syns du er flink jeg, moro at noen vil prøve å gjøre det på norsk.
Når dark souls kommer til pc hadde det vært moro om du lagde noen videoer om det
Vis hele sitatet...
Skal se på det når det kommer ut ja.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Jeg har et lite ønske om å se en skikkelig ownage vid i BF3 på Noshar TDM.

Gjerne 64 spiller. Da får du hvertfall creds fra meg!

Fast seer dog..
JVMyhre's Avatar
Trådstarter
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Jeg har et lite ønske om å se en skikkelig ownage vid i BF3 på Noshar TDM.

Gjerne 64 spiller. Da får du hvertfall creds fra meg!

Fast seer dog..
Vis hele sitatet...
Kult, skal se hva eg får til. Akkurta nå tester eg noen nye options for og streame, kvaliteten er ikkje HELT perfekt, men det er nå ihvertfall en stream uten lagg
Prøver meg på litt Hardcore Minecraft nå, dere som vil se kan sjekke ut dette her: http://no.twitch.tv/jvmyhre

Snakker engelsk her though.
Liker bygge-tutorialene dine i MC, så skulle gjerne sett fler av dem. MC Edit-tutorialen var også grei, men likte bedre melon-farmen og heisen
JVMyhre's Avatar
Trådstarter
Sitat av m0nte Vis innlegg
Liker bygge-tutorialene dine i MC, så skulle gjerne sett fler av dem. MC Edit-tutorialen var også grei, men likte bedre melon-farmen og heisen
Vis hele sitatet...
Takk for det Ja skal prøve og få til flere bygge tutorials, men trenger alltid tips til hva som skal bygges
Er fortsatt live btw, holdt på i halvannen time nå, spennende seed også, tatt ut en zombie spawner også
Sist endret av JVMyhre; 26. mai 2012 kl. 22:29.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Du gjør en absolutt strålende jobb myhre!

Men, behøver ikke å streame. Jeg liker streaming, men har for ustabil linje. Den detter ut og slikt -.-"

Digger minecraft videoene dine!

Savner serien med han duden med langt hår. i jungel elsno?
Sist endret av CHillZoNE; 26. mai 2012 kl. 23:06.
JVMyhre's Avatar
Trådstarter
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Du gjør en absolutt strålende jobb myhre!

Men, behøver ikke å streame. Jeg liker streaming, men har for ustabil linje. Den detter ut og slikt -.-"

Digger minecraft videoene dine!

Savner serien med han duden med langt hår. i jungel elsno?
Vis hele sitatet...
Den let's play serien eg hadde med tigergutt9? (kai)

EDIT: Her er et lite høydepungt fra test-streamen idag, da eg tok en Zombie dungeon i Hardcore mode, med et sverd av stein - det ble intenst ! Med cam til og med, for dere som er nyskjerrige
Det er noe dårlig kvalitet på bildet der da, grunnet dårlig nett.

http://no.twitch.tv/jvmyhre/b/319457130
▼ ... over en uke senere ... ▼
Blir litt innaktivitet på kanalen iløpet av sommeren, noe vil det komme, men ingenting til faste dager og lignende, om dere har savnet noe.
Til dere som vil ha tutorial på denne så gå til Monkeyfarm sin channel. Han har vel det meste Myhre her har laget (før Myhre laget det, vel og merke)

Myhre. Bra at du tar initiativ og lager en channel på Norsk, men når du tar tutorials fra Monkeyfarm uten og gi credit?
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Til dere som vil ha tutorial på denne så gå til Monkeyfarm sin channel. Han har vel det meste Myhre her har laget (før Myhre laget det, vel og merke)

Myhre. Bra at du tar initiativ og lager en channel på Norsk, men når du tar tutorials fra Monkeyfarm uten og gi credit?
Vis hele sitatet...
Da må du først lære deg fakta, dette er Etho sitt design, ikkje Monkeyfarm, selv om han har video på det. Og "tar" tutorials fra monkeyfarm? Hva faen, han gjør det på akkurat samme måte som meg, og når det ikkje er hans design en gang så ser eg ikkje helt problemet ditt mister. haters gonna hate
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Da må du først lære deg fakta, dette er Etho sitt design, ikkje Monkeyfarm, selv om han har video på det. Og "tar" tutorials fra monkeyfarm? Hva faen, han gjør det på akkurat samme måte som meg, og når det ikkje er hans design en gang så ser eg ikkje helt problemet ditt mister. haters gonna hate
Vis hele sitatet...
Sist jeg sjekka så er Etho og Monkeyfarm gode venner og monkeyfarm sier til og med i videoene sine at Etho lager designet. "han gjør det på akkurat samme måte som meg" Du gjør det på akkurat samme måte som han.
"Haters gonna hate" hater ikke, sier bare at du bør credite andre.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Sist jeg sjekka så er Etho og Monkeyfarm gode venner og monkeyfarm sier til og med i videoene sine at Etho lager designet. "han gjør det på akkurat samme måte som meg" Du gjør det på akkurat samme måte som han.
"Haters gonna hate" hater ikke, sier bare at du bør credite andre.
Vis hele sitatet...
Min mening er at du er en hater, når du ALDRI gjør noe annet enn og klage
Eg gjør det på samme måte som Etho, Monkeyfarm gjør det på samme måte som Etho, og UTALLIGE mange andre gjør det på samme måte som Etho - hva er problemet?
Digger videoene dine myhre! Brukt turorailsene dine mange ganger.
Senest i dag faktisk til en xp-farm på thor, du får komme innom og godkjenne den hehe!
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Min mening er at du er en hater, når du ALDRI gjør noe annet enn og klage
Eg gjør det på samme måte som Etho, Monkeyfarm gjør det på samme måte som Etho, og UTALLIGE mange andre gjør det på samme måte som Etho - hva er problemet?
Vis hele sitatet...
Da får du gjøre om meninga di Myhre. Det er bra at du lager videoer osv, men hva med å gi andre folk litt credit?
▼ ... over en uke senere ... ▼
For all del, kjempe videor Myhre =) Tho, nuh er ikke jeg bitt av denne MC basillen som virker ha innfisert x % av Norges befolkning :/ Så jeg klarer liksom ikke finne innholdet i videoene dine sånn aalt for interessante


Har du no planer om no BF3 videor igjen ? I hvert fall nuh når man har/får en del nye maps & våpen =>
Savner virkelig en kar med behagelig stemme som kommenterer BF3, på Norsk...
Joda, vet at noen av de "store" norske på YT har hatt noen BF commentaries, men jeg begynner virkelig gå lei noen av disse kara :/ Biffen, Kay, Nightmare ftw f.eks

Skjønner jo forsåvidt at det ikke blir så mange videor på deg nuh mot sommern, men hadde vært knaill med no BF når høsten & mørket begynner nærme seg.

PS - Let the haters hate ;> Stå på videre med videoene dine
Sist endret av Hightime; 13. juni 2012 kl. 21:19.
Sitat av yellowpillow Vis innlegg
Digger videoene dine myhre! Brukt turorailsene dine mange ganger.
Senest i dag faktisk til en xp-farm på thor, du får komme innom og godkjenne den hehe!
Vis hele sitatet...
Får se om eg tar en tur innom en dag ^^

Sitat av Hightime Vis innlegg
For all del, kjempe videor Myhre =) Tho, nuh er ikke jeg bitt av denne MC basillen som virker ha innfisert x % av Norges befolkning :/ Så jeg klarer liksom ikke finne innholdet i videoene dine sånn aalt for interessante


Har du no planer om no BF3 videor igjen ? I hvert fall nuh når man har/får en del nye maps & våpen =>
Savner virkelig en kar med behagelig stemme som kommenterer BF3, på Norsk...
Joda, vet at noen av de "store" norske på YT har hatt noen BF commentaries, men jeg begynner virkelig gå lei noen av disse kara :/ Biffen, Kay, Nightmare ftw f.eks

Skjønner jo forsåvidt at det ikke blir så mange videor på deg nuh mot sommern, men hadde vært knaill med no BF når høsten & mørket begynner nærme seg.

PS - Let the haters hate ;> Stå på videre med videoene dine
Vis hele sitatet...
Takk for det. Ja får se hva eg får til når vi nærmer oss høsten.
Da er det livestreaming på gang, Pokémon LeafGreen for nostalgiens skyld
Blir et par giveaways også, så ta en tur innom!

http://twitch.tv/jvmyhre
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da har eg fått god hjelp av Miller, som har laget meg en bakgrunn til YouTube kanalen min, og twitch.tv kanalen min

http://www.youtube.com/user/JVMyhre (Skrivefeil i toppen, han skulle fikse det senere idag )
http://twitch.tv/jvmyhre

Er fortsatt helt vekk fra spilling om dagen, så blir lite videoer desverre. Men håper på og komme godt igang igjen i august mnd.
Hadde likt litt BFBC2
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Dengo Vis innlegg
Hadde likt litt BFBC2
Vis hele sitatet...
Vi får se hva det blir til når eg setter igang igjen til høsten
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Skal vi se, nå er det godt over 3 måneder siden eg lastet opp en video på YouTube. Er litt i tvil om hva eg skal gjøre, selv om eg sa så fint at eg ikkje skulle gi meg med det første.

Trenger ideèr til nytt content og noe som gir meg motivasjon til og fortsette med dette! Hjelp?!

22 ► Im back! ..or am I?
Perfekt at du er på utkikk etter Youtube-prosjekt!

Jeg har nesten ikke funnet en god YT-video når jeg trenger hjelp med noe på DayZ. Med "god" så mener jeg en video som kort og enkelt tar for seg det den skal. 20-30 sek tutorials tror jeg er noe som absolutt ville ha slått an. F.eks. "Innføring i kontroller i DayZ", "Hvordan bruke inventory og backpack".

Navn på videoer skriver jeg på norsk, for ut ifra tidligere videoer jeg har sett så vil jeg anbefale deg å ta det på norsk Det er jo ikke tvil om at det norske DayZ-communityet er stort (bare se på tråden her på Freak!). Ikke fokuser på views, men kvalitet på videoene dine.
Støtter også DayZ videor => Har du noen kompiser som kan joine så kan det fort ende med mye morro..
Noe ala det Gutta på skauen drev med

Få norske som har interessante/morsomme vids fra DayZ..
Sitat av Hightime Vis innlegg
Støtter også DayZ videor => Har du noen kompiser som kan joine så kan det fort ende med mye morro..
Noe ala det Gutta på skauen drev med

Få norske som har interessante/morsomme vids fra DayZ..
Vis hele sitatet...
Nå er jeg ikke imot forslaget ditt på noen måte, men akuratt dette med kompiser og en "morsom vri" er det som er problemet med tutorialene som ligger ute. 9 minutter lange videoer hvor 8 minutter er kuking og 1 minutt tar for seg problemstillingen til videoen.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Perfekt at du er på utkikk etter Youtube-prosjekt!

Jeg har nesten ikke funnet en god YT-video når jeg trenger hjelp med noe på DayZ. Med "god" så mener jeg en video som kort og enkelt tar for seg det den skal. 20-30 sek tutorials tror jeg er noe som absolutt ville ha slått an. F.eks. "Innføring i kontroller i DayZ", "Hvordan bruke inventory og backpack".

Navn på videoer skriver jeg på norsk, for ut ifra tidligere videoer jeg har sett så vil jeg anbefale deg å ta det på norsk Det er jo ikke tvil om at det norske DayZ-communityet er stort (bare se på tråden her på Freak!). Ikke fokuser på views, men kvalitet på videoene dine.
Vis hele sitatet...
Det var jo forsåvidt en god idè, men har faktisk gått lei av DayZ, så må se det litt ann
▼ ... over en uke senere ... ▼
Prøver meg på en Minecraft Hardcore Let's Play!
http://www.youtube.com/watch?v=gnliLA-gXBs

Har recordet 11 episoder så langt, skal prøve og få ut en ny episode hver dag