Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 727
Hello,

Jeg trenger ny laptop som skal brukes primært til skole. Jeg kommer til å måtte kjøre en del tunge programmer så den bør helst være relativt sterk, men skal ikke brukes til gaming og sånne ting. Den bør også være ganske hendig å ta med seg rundt da jeg kommer til å reise en del. Andre ting jeg bør nevne for å gjøre det enklere å komme med tips?

Jeg ser for meg at jeg kan ta meg råd til et sted mellom 4 og 5000 kroner for dette.
eller så kan du kjøpe deg denne her http://www.lefdal.com/product/data/b...ar-pc-c660-1mf , samme prosessor som han linka over
og har den selv eller faren min har den og den er rask og god å skrive på. Skjermen er lyssterk også Eneste er at den mangler hdmi og kun har 2 usb innganger. Men prosessoren er heftig og rask er den

spleise på 199kr på komplett og kjøpe deg 4 GB brikke til så har du en rask pc med 8 gb ram
Sist endret av SRB; 31. august 2011 kl. 16:07.