Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 868
Kjøpte Premium for en uke siden, for å ha muligheten til å høre på musikk så mye jeg vil samtidig ha spotify på mobilen.

Mobilversjonen har funket frem til i går. Når jeg skal velge en av mine spillelister (som jeg har haket av YES på for offline lytting) så er det kun 2-3 sanger som er tilgjengelige, resten er markert mørkt slik at jeg ikke kan trykke på sangene.

Det kommer en melding opp: "There was an error communicating with Spotify. Some tracks couldn't be made available offline. Spotify will try again later"

Dette er veldig irriterende, og fungerer kun når jeg aktiverer 3G nettet, men det har jo ingen betydning ettersom jeg har offline mode og har i tillegg brukt kun "E-internettet" tidligere på Spotify som har fungert utmerket.

Noen som kan hjelpe?
sender ifra ps3, så kort formulert. prøv og ha laderen i når du syncher listen.
Hadde samme problemet tidligere i dag, men alle låter som skulle bli synca ble synca uansett.