Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2502
Heisann. Prøvde å søke litt rundt, men fant lite angående emnet.
Skal på roskilde i sommer, og tenkte å ta turen innom kristiania før vi stikker på festivalen! Jeg har hørt mye rart om kristiania, blant annet at ting har forandret seg, bla bla bla. Noen som vet om salget fortsatt er som det er inni kristiania med tanke på tjall?

Er det fortsatt enkelt og greit å handle weed i kristiania? Har hørt mye forskjellig.
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Sitat av zhpongl Vis innlegg
Heisann. Prøvde å søke litt rundt, men fant lite angående emnet.
Skal på roskilde i sommer, og tenkte å ta turen innom kristiania før vi stikker på festivalen! Jeg har hørt mye rart om kristiania, blant annet at ting har forandret seg, bla bla bla. Noen som vet om salget fortsatt er som det er inni kristiania med tanke på tjall?

Er det fortsatt enkelt og greit å handle weed i kristiania? Har hørt mye forskjellig.
Vis hele sitatet...
Ifjor var det veldig enkelt og greit ihvertfall, de hadde fremdeles hasjen fremme i lyset
Trådstarter
Cool. Hvordan er det egentlig å ha det på seg derifra til roskilde? Er det veldig risky? Risky er det vel uansett, men noen som har blitt stoppa på veien ut? litt kjipt hvis du f.eks har en tier på deg, til kos og latter på roskilde!
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Sitat av zhpongl Vis innlegg
Cool. Hvordan er det egentlig å ha det på seg derifra til roskilde? Er det veldig risky? Risky er det vel uansett, men noen som har blitt stoppa på veien ut? litt kjipt hvis du f.eks har en tier på deg, til kos og latter på roskilde!
Vis hele sitatet...
Hvis politiet hadde ønsket å ta hasjrøykere hadde ikke kristiania vært slik det er..
Trådstarter
Haha, nei.. Du sier noe der! Det hadde vært litt spesielt ja. Men men, hører av og til at kristiania blir raidet av polisen, men sjansen for at de gjør det akkurat da, er vel mindre. Men det hadde isåfall vært det verste som kunne skjedd!
De driter en lang mars i folk som røyker. Var i Kristiania i 2010 under Roskilde når det var politiraid der. Røyka en joint da jeg ser det kommer en vegg av politi mot området hvor de selger ut fra bodene sine når vi var på vei ut. Bodene var pakket bort lenge før politiet var framme, og det var kun disse de hadde interesse av å ta. De så ikke på deg to ganger engang selv om du røyka.
Kanskje ikke så rart at du ikke finner info ettersom det heter Christiania og ikke Kristiania. Det kan uansett bekreftes at de fortsatt holder på i kjent stil der, men det kan jo skje et og annet dersom det skulle være noe mer utvikling i saken rundt kjøp og salg av området som er veldig aktuelt nå om dagen.
var der i påsken og det var himmelen! hyggelig folk bare gå til pusher street så er det boder med bra hasj og weed til lite penger.
Trådstarter
Sitat av sofa Vis innlegg
De driter en lang mars i folk som røyker. Var i Kristiania i 2010 under Roskilde når det var politiraid der. Røyka en joint da jeg ser det kommer en vegg av politi mot området hvor de selger ut fra bodene sine når vi var på vei ut. Bodene var pakket bort lenge før politiet var framme, og det var kun disse de hadde interesse av å ta. De så ikke på deg to ganger engang selv om du røyka.
Vis hele sitatet...
ai ai! dette høres bra ut gleder meg enda mer når jeg hører det!
Da er det bare å bla frem kronasjene og kjøpe for alt det er verdt da
Tror faktisk det er steng, står noe om det på hjemmesidene dems.
http://www.christiania.org/
Nei, det er ikke stengt. De stengte området onsdag 27. april for å ta en "tenkepause" som de selv omtalte det som, med tanke på oppkjøpssaken og Stadens fremtid. De åpnet området for besøkende lørdag 30. april etter at det ble enighet om at Christianittene selv skal kjøpe fristaden fra den danske stat. Med mindre det skjer noe drastisk i denne saken vil Christiania være åpent for allmennheten også fremover.

Kilde


Og til kimmy9gga; det ville tatt deg 4 sekunder og et Googlesøk for å finne ut at det ikke er stengt, så å skrive at man tror noe når faktum er det motsatte er meningsløst.
Sist endret av HossCarter; 6. mai 2011 kl. 03:58.