Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1000
I sammenheng med hans nye plate "Pust" tok jeg noen bilder av han før promo-konserten hans på fredag.
ca exif:
24mm
f.1,8
1/125

meget svak blits, håndholdt med softbox.

http://erikholsvik.com/Music/images/eidsvag.jpg
Savner et større bilde. Er det mulig?
han har øyelokk over øyelokkene :O
Som vanlig veldig bra bilde galningen. Hadde sklidd rett inn i ett av lørdags magasinene,

lite/ingenting å si på det tekniske.
Sitat av tafsern
Savner et større bilde. Er det mulig?
Vis hele sitatet...
dessverre. har på jobb, men dette tok jeg bare fra sida mi (lasta opp bildet på jobb).
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Det enaste ho ønska seg...

Meget fint bilde. Noen vil kanskje si at bakgrunnen forstyrrer en smule, mens andre vil si at den krydrer bildet.

Vanskelig å kommentere, post dårligere bilder.
Fint bilde, og fin blitzbruk. Det som irriterer meg er at han lener seg ut mot kanten, noe som gjør at det bak trekker til seg litt for mye oppmerksomhet. Det skaper også en del fokus på en relativt stor skulder. Ellers var det et godt blikk på Bjørn selv. Mannen blir jo gråere for hver dag som går.
ja, mushy, men jeg syns dette var det eneste som kunne funke, komposisjonsmessig.

et hakk større bilde for dere kresne og kravstore :
http://erikholsvik.com/ting/10PULEH_eidsv%e5g02.jpg
Pent portrettbilde, men litt sjenerende bokeh, spesielt den sirkelen til venstre for øyet hans ville jeg myket opp litt.

For én gangs skyld skal jeg spørre om utstyr. Hvilket objektiv er brukt?

edit: Gløym det. Antar at det ikke er så mange zoomer som greier 24mm på 1.8

edit2: Gløym gløymingen. Jeg vil vite om du har Sigma eller Canon. Hvis du har Canon 24mm 1.4L blir jeg faktisk litt småsur.
Sist endret av egeulf; 14. oktober 2008 kl. 21:58.
Faen jeg elsker eksponerte bilder (eller hva det heter), dritbra!
må nok skuffe deg der, egeulf; Canon 24mm f.1,4 it is

defqon: du elsker bilder som er bilder? heh.
Fint bilde. Bakgrunnen er som den skal være! Enig med den rundingen egentlig. Synes han blir litt for lys i panna/venstre i ansiktet. Nippet til utbrenthet? Fokuset sitter som ei kulå..:

Hehe, eksponering er jo et bilde, men det er fult mulig han mente noe annet
Sist endret av tafsern; 14. oktober 2008 kl. 22:54.
Ganske fint, men jeg syns det blir hakket for lyst i venstresiden av ansiktet hans. Bittelitt mer kontraster hadde kanskje gjort susen, men absolutt bra ellers.