Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1259
Hei. Ønsker respons på fotosiden min, 123picture.net
Ønsker respons på alt.
De adsene fra google kunne ha vært plassert en annen plass, de tar mye av menyen din og er ikke så veldig anonyme at det gjør noe. Blir rett og slett gal av å se på dem. Ta denne siden som et eksempel, ads på toppen av siden, noe man nesten ikke legger merker til.
Fikk ikke plassert den noe annet sted, ikke plass. Hvor skulle jeg plassert den mener du? Vil ikke ha den over selve designet heller.
Enten øverst eller til høyre
Da tenker du utafor designet (boksen)? Kan ikke si jeg er helt enig
Skal det være meningen av man kan trykke på de små bildene nederst på siden, og deretter å få se de i original størrelse? Dette funker nemlig ikke her.
Ikke verst! Eneste var at det virket litt trist, men heldigvis var det ikke sånne forferdelige "opplysende" farger som knall oransje osv. Dog, det var litt trist og kjedelig. Men oppsettet av boksen midt på siden, osv er bra.
Liker ikke helt kameraet som ligger bak. Ser litt sånn basic photshop ut for meg med transparenten over.
Sitat av 123picture
Ønsker respons på alt.
Vis hele sitatet...
Ja, fint design å sånt. Men er ikke helt 100% bra kode da, blant annet skal må <br> bli avsluttet?..
Synes siden din var ganske bra, bortsett fra at jeg fikk følelsen av at den var 'presset' sammen? Utvid boksen utover så vil den bli ypperlig spørr du meg.
jeg synes at siden er fryktelig liten, jeg kjører med 1280x1024 i skjermoppløsning.
hva med å lage en større versjon?
Sitat av Stein Ove
Ja, fint design å sånt. Men er ikke helt 100% bra kode da, blant annet skal må <br> bli avsluttet?..
Vis hele sitatet...
Eh? Nei?

Men unsett, helt ok design, men veldig knotete gallerisystem.
Sitat av mongeland
Eh? Nei?
Vis hele sitatet...
Eh? Jo? I den doctypen skal br-tagger avsluttes "<br />". Prøv å validere den på www.w3schools.com
Drit i ads... du må ha heftig trafikk for at det skal bli nok av det til at det skal lønne seg, la heller sida se best mulig ut.
I XHTML skal br avsluttes. I HTML skal den ikke. ALLE tags skal avsluttes i XHTML.

Her så også siden (og alle elementene) veldig små ut. Sitter på 1400x1050.

Ellers så siden grei nok ut. Men idet du finner ut (som atomet påpeker) at Google gir deg en inntekt på at par kroner i måneden om du er heldig finner du kanskje ut at reklamen ikke er verdt det de gjør for utseendet på sida.
fuzzy76:
prøv en litt mer vanlig oppløsning du, da tror ikke jeg det vil se så smått ut. De fleste bruker 1024x768 i oppløsning eller en litt mindre oppløsning.
Sitat av oleksve
fuzzy76:
prøv en litt mer vanlig oppløsning du, da tror ikke jeg det vil se så smått ut. De fleste bruker 1024x768 i oppløsning eller en litt mindre oppløsning.
Vis hele sitatet...
Dette ble for dumt. Skal jeg gå NED i oppløsning fordi folk lager små sider? Laptopen min har 1400x1050 LCD og LCD-skjermer blir veldig tåkete om man ikke kjører dem i oppløsningen de er produsert for. Og som du kan se av http://www.thecounter.com/stats/2005/October/res.php bruker over 16% av internettbrukere oppløsninger OVER 1024x768.