Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4566
Hei.

Jeg prøver å logge av alle enhetene som ser på Netflix. Men dette har aldri fungert, og alle kan fortsette å se på netflix.

Er det noe jeg gjør galt, eller fungerer denne funksjonen rett og slett ikke?
Hmm, kanskje enhetene har en automatisk login funksjon?

f.eks når du åpner netflix på iphonen så er brukernavn og passord lagret? så du hiver kanskje alle ut men de logger brukeren inn automatisk?

Men hvis du har byttet passord og så logget av alle enheter vet jeg ikke.
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Jeg byttet faktisk passord for å teste, men det gikk ikke. Får vel sende en mail til Netflix å høre med dem. :-)

Takk for innspill.
Det skal fungere i høyeste grad, mener jeg. Jeg har selv blitt "kasta ut" av to Netflix-kontoer det har blitt bytta passord på.
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Suicidaltaco Vis innlegg
Det skal fungere i høyeste grad, mener jeg. Jeg har selv blitt "kasta ut" av to Netflix-kontoer det har blitt bytta passord på.
Vis hele sitatet...
Det var det jeg og forventet. Men det skjedde ingenting. Testet på PS3, tableten, og PC'en, men ingen forandring selv om jeg byttet passord og logget av enhetene.

Når jeg logget meg manuelt ut av PC'en, så måtte jeg taste inn det nye passordet, så det blir byttet i det minste. Men får som sagt ikke kastet ut andre fra andre enheter.
Sist endret av Fuzzybossen; 26. november 2013 kl. 10:33.
Sitat av Tilfeldig mann
Hey guys,

To log out of Netflix follow this:

1) Settings
2) System
3) Services
4) Clear Netflix Data...
Vis hele sitatet...
Titegn. Titegn.