Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 13429
heisann..

har alltid lurt på om man får det på rullebladet om man havner i fyllearresten..?
Hvis man ikke har vært innblandet i noe, bare at man har vært så møkk sørpe drita at man ikke er i stand til å passe på seg selv...
kommer det på rullebladet da at man har overnattet hos politiet eller kommer det ingen ting:P
før var det noe som het løsgjengeri (tror jeg) men , nå tror jeg ikke de kan straffeforfølge deg dersom du ikka har gjort noen ting
Sitat av |24/\/\0
før var det noe som het løsgjengeri (tror jeg) men , nå tror jeg ikke de kan straffeforfølge deg dersom du ikka har gjort noen ting
Vis hele sitatet...
Håper ikke det, virker rart derspm du kan bli straffet for og være full når det ikke er ulovlig og konsumere alkahol.
Med mindre man konsumerer det ute da, men da er det en helt annen straff og en helt annen sak.
Hvis man tar utganspunkt i at "offeret" har blitt full inne for så og bevege seg ut..
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av torsken
Håper ikke det, virker rart derspm du kan bli straffet for og være full når det ikke er ulovlig og konsumere alkahol.
Med mindre man konsumerer det ute da, men da er det en helt annen straff og en helt annen sak.
Hvis man tar utganspunkt i at "offeret" har blitt full inne for så og bevege seg ut..
Vis hele sitatet...

mhm, det jeg tenkte på, at man kommer så wasted ut fra en fest at man ikke vet hvor man er eller hvor man bor, så kan man jo egnetlig ikke få no pes for det, meeen vet ikke jeg, er jo tross alt Norge:P hehe
Å konsumere alkohol er ikke ulovlig nei. Men å bli så full at du blir en fare for deg selv og andre, og forstyrrer den alminnelige ro og orden er en helt annen sak. Og da spiller det ingen rolle hvor du har drukket...
Sist endret av GeirBauer; 7. juli 2007 kl. 19:07.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av GeirBauer
Å konsumere alkohol er ikke ulovlig nei. Men å bli så full at du blir en fare for deg selv og andre, og forstyrrer den alminnelige ro og orden er en helt annen sak. Og da spiller det ingen rolle hvor du har drukket...
Vis hele sitatet...

oki, er du politi el? Sånn på ordentlig hehe
Ingen kommentar!
Når det er sagt; hvis du blir tatt for å drikke på offentlig plass, får du ikke magesekken din tømt og blir bøtelagt etter hvor mye du har drukket ute. Er handlingen du blir straffet etter, ikke mengden.
Ro og orden forstyrrelse er vel det eneste de evt kan feste på rullebladet ditt vil jeg tro
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av GeirBauer
Ingen kommentar!
Når det er sagt; hvis du blir tatt for å drikke på offentlig plass, får du ikke magesekken din tømt og blir bøtelagt etter hvor mye du har drukket ute. Er handlingen du blir straffet etter, ikke mengden.
Vis hele sitatet...
oki, meeen si at du er politi da, og finner meg sovende sørpe full på en benk, og jeg blir dratt inn i fyllearresten, blir ikke noe politisak ut av det ?
Hvis de bare slapp deg ut dagen etter uten avhør eller forkynnelse av siktelse eller noe sånt kan du trygt gå ut ifra at det ikke blir noe etterspill.
Jeg lurer på no' :

Jeg har hørt at man ikke kommer inn i USA om man har en "prikk" på rullebladet..

betyr dette at jeg må passe på å ikke falle om på offentlig sted dersom jeg ønsker adgang til en hel verdensdel?

shoot 'n' correct if I'm wrong...
Sitat av Turbolego
Jeg lurer på no' :

Jeg har hørt at man ikke kommer inn i USA om man har en "prikk" på rullebladet..

betyr dette at jeg må passe på å ikke falle om på offentlig sted dersom jeg ønsker adgang til en hel verdensdel?

shoot 'n' correct if I'm wrong...
Vis hele sitatet...

Du kan komme inn, men det senker sjangsene dine for å komme inn tror jeg det var
Sitat av &lt Vis innlegg
oki, meeen si at du er politi da, og finner meg sovende sørpe full på en benk, og jeg blir dratt inn i fyllearresten, blir ikke noe politisak ut av det ?
Vis hele sitatet...
Fyllearresten - Norges dyreste hotell!

HeHe...
Men det er gratis, dersom du ligger sovende på en benk, og politiet drar deg inn av den grunn.
(hvertfall etter hva jeg har hørt)

Jeg tror nok ikke du får på rullebladet: ble funnet sovende på en benk.
Erhm...
Men jeg kjenner to som har "bortføring av juletre" på rullebladet sitt! xD
Men det er en annen sak! HaHa!
Bare for å ha gjort det helt klart; du får det ikke registrert på rullebladet ditt at du har vært i fyllearresten. Fyllearresten er for å ta vare på folk som ikke kan ta vare på seg selv.

De fleste som havner i arresten på fylla gjør det fordi de ikke følger politiets pålegg. Og bare for å ha det helt klart, du får ikke to sjangser når byen koker av aggresjon og fyll og det bare er to patruljer som er ledig. Unnlatelse av å følge politiets pålegg havner på rullebladet.
En jeg kjenner ble her forleden en helg plassert i fyllearresten.

Han fikk ikke "prikk" på rullebladet av den grunn. Han snakka med foreldra i tlf, så fikk han dra hjem.
Sitat av GothQueen
Fyllearresten - Norges dyreste hotell!

Jeg tror nok ikke du får på rullebladet: ble funnet sovende på en benk.
Erhm...
Men jeg kjenner to som har "bortføring av juletre" på rullebladet sitt! xD
Men det er en annen sak! HaHa!
Vis hele sitatet...
Det ble veldig off, MEN fortell fortell! ;P
Sitat av Zaper
Det ble veldig off, MEN fortell fortell! ;P
Vis hele sitatet...

Ikke særlig spennende. Tyveri er tyveri uansett om det er et juletre eller 60 millioner kroner.
Sitat av Kaunda
Ikke særlig spennende. Tyveri er tyveri uansett om det er et juletre eller 60 millioner kroner.
Vis hele sitatet...
Jau, men det er litt humor at det står "bortføring" og ikke "tyveri" eller lignende!
xD
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Nei du får ikke det, jeg er kjent med saken.
Har ikke vært i fyllearrest selv, men..
Har vært i fyllearresten flere ganger, du får bare noe på rullebladet hvis de tar deg får noe. de fleste gangene har jeg kunnet spasert rett ut uten noe etterfølge
drQ
Egendefinert
For å si det enkelt:
Det spørs hva du mener med "fyllearrest", eller mer spesifikt hvorfor du havner der.

Er det kun snakk om for mye drikking til at man klarer seg selv, fører nok ikke det til såkalt "prikk".
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg har tenkt å kjøre lillesøsteren min i fyllearrest neste gang hun drikker. Hun er 20, og drikker seg full flere ganger i uken, så full at hun får blackout, mister ting, er utrolig frekk mot meg som henter henne overalt midt på natten, blir kastet ut fra utesteder og ++++. Er vel bare å kjøre på politistasjonen å si at hun kan ikke passe på seg selv. Kanskje hun lærer da.
en blir jo alltid anmeldt når du blir putta inn. men gjør en ikke alt for mye ut av seg blir det henlagt
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Deep Sleep Vis innlegg
en blir jo alltid anmeldt når du blir putta inn. men gjør en ikke alt for mye ut av seg blir det henlagt
Vis hele sitatet...
Nei, du blir ikkje anmeldt om du er innbragt for din eigen del. Er du innbragt for ordensforstyrrelse etc. blir du sjølvsagt anmeldt, og vil få forelegg i døra.