Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 843
http://www.youtube.com/watch?v=kGuhu...1&feature=plcp


Vær vennlig å ta tiden din til å se over videoen. Like, kommentar og favoritt er høyt satt pris på !

Takk -
Stephan aka 24des
Du har definitivt talent etter å ha sett på de andre bildene du har KP!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
- Kontrasten mellom hvite Skype og mørke PS var ikke like stor som forrige gang, dermed ikke øyelaser. Good stuff.
- Jeg synes sola er for sterk.
- R-en har skjev topp. Teksten ser ellers veldig solid ut, bortsett fra skrammene.
- Til venstre, litt nede er det en kant som er altfor fint klippet.
- Veldig tydelig at skyene er de samme på høyre side.
- Muligens litt for lite luft under, med den høyeste skorsteinen.
Trådstarter
7 27
Sitat av Jonta Vis innlegg
- Kontrasten mellom hvite Skype og mørke PS var ikke like stor som forrige gang, dermed ikke øyelaser. Good stuff.
- Jeg synes sola er for sterk.
- R-en har skjev topp. Teksten ser ellers veldig solid ut, bortsett fra skrammene.
- Til venstre, litt nede er det en kant som er altfor fint klippet.
- Veldig tydelig at skyene er de samme på høyre side.
- Muligens litt for lite luft under, med den høyeste skorsteinen.
Vis hele sitatet...
Du er virkelig sjef du. ELSKER feedback. Tusentakk ! btw, har du skype? Sånn jeg kan stille deg spørsmål før jeg poster arten min.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg har. Men har det omtrent aldri på. Slipper å bli oppringt i hytt og pine.

Sleng heller ut ting her, i stedet for å anta at du når som helst kan forstyrre fremmede personer på Internett (:

Er ikke noe problem å komme med WIPs. Vil du være sikker på at jeg ser det kan du sende meg en PM når du gjør.