Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 1906
Ikke mye og si egentlig,men jeg brukte ca en 30-40 minutter på og modelere og texture slanger og landskap.de går langs en vei.
vet ikke hvordan jeg lager gress,men hvis jeg får veldig lyst til og fortsette med den,skal jeg prøve og lage noe.
Krittik og komentarer hadde vært veldig flott

Bilde? sjekk siste posten min lenger nede.
Sist endret av 3dme; 27. juni 2003 kl. 03:36.
Bakken har den fargen den skal, "gresset" har også det, men himmelen er orange?

Komposisjonsmessig var bildet kanskje litt 'tomt', (snike inn et eller annet til på bakken som et tre?) men det var en hel del bedre enn noe jeg noengang kommer til å klare å lage
Jeg kan ikke noe for det, men for meg ser det ut som en solnedgang... ikke solnedgang.
Opprinnelig postet av fxxked
Jeg kan ikke noe for det, men for meg ser det ut som en solnedgang... ikke solnedgang.
Vis hele sitatet...
Trådstarter
Vetlus:har lagt inn noen trær for og teste,hvis det ble bra skal jeg lake noen litt bedre og mere gjennomførste trær.det er egentlig ikke gress i scenen ennå.
fxxed:takk for svar,ble det litt bedre nå eller skal jeg fortsette og fixe på det .

Oppdatert.
hvordan i huleste får du til at himmelen er orange vetlus?
For meg er den rimelig blå, utenom rundt sola..hvor den burde ha den fargen den har
I like turtles
Skyfex's Avatar
Hmmm... ser litt, veldig tegneserieaktig ut. Slangene hadde ganske bra modeller. Men skinning var ganske dårlig. Hva med å fortsette veien ut av bildet? Og legge noe fjeller eller noe i bakgrunnen, så ser det litt mer komplett ut, og er det ikke litt fucka at skyggen går motsatt vei av sola? Og jeg har aldri sett trær som gror på veien. Tydelig at du ikke har brukt såååå lang tid nei
Trådstarter
update,ehm,hva er skinning?
jeg har laget en textur,mixet smoke og noise.
god ide med fjell i bakgrunden,skal gjøre det.
før updaten var himmelen oransje,så vetlus har sett helt riktig.
takk for svar.trærne skal fixes litt også,senere.nå skal jeg spille cs i en time eller noe.
er det ikke uvanlig at det står trær på en vei... hehe
Geir: han skiftet på det etter jeg sa det
Nå ser himmelen ihvertfall ut til å være på nivå med Noddy.

Og ambience er OK.

Alléer pleier å stå inntil en vei/sti, ikke oppå dem.
Skyggen i forhold til slange/trær er vel feil. Men bortsett fra det ganske bra.
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Og de slangene virker veldig store i forhold til trærna, neste sjøormer spør du meg.
*pirke*

Slangene bør se rett frem, ikke skjele
Nå begynner det å ligne no!

Syntes man ser slangene litt for dårlig på en måte.. slik at de er kanskje litt mørke og blander seg litt med bakgrunnen, men siden slanger gjør sånt i virkeligheten er det kanskje meninga her også

Bra jobba!
Trådstarter

Update:
*Ny øye textur
*Skyggene endlig fixet
*ny lysetting
*trær ikke lenger på stien
*ny textur på stien
*Nye trær+ noen fjell
-------------------------------------------------------------------------
Svar :

Fxxed:trær fixet,takk for tipset
-
Tore:Hyggelig at du likte bildet,skyggene skal være fixet nå.
-
CrazyWeb:Slangene er ganske store,spesielt den røde,men det er egentlig ingen grunn til dette bortsett fra at jeg synes det ble litt penere da.takk for svar.
-
Vetlus:de verken ser framover eller bakover med den nye øyetexturen.
-
Jeg vil også ha sagt at jeg fixet himmelen etter det vetlus sa og at posten ble slettet når det ble litt tull med bildet.
-
Zpiff:eh,posta feil bilde,men du kan gjerne bedømme dette også .
-------------------------------------------------------------------------
3dme
-----------------------------------------------------------------------
hehe dette var jo et søtt familiebilde!
Må si jeg ser forbedring fra de første bildene og til det siste.
Bra jobbet, forsett på den måten!
I like turtles
Skyfex's Avatar
Yeay, ser en del bedre ut nå ja Skinning = Texture forresten.. Bruker det mer når det er snakk om spill, så jeg blander dem litt

En ting til... prøv med noen svake blå omnilys ovenifra.. uten skygge. Og la sola lyse litt mer oransj. Kanskje det ser litt bedre ut, hjelper noen ganger. Siden himmelen lyser litt blått, og siden det er sol opp/ned gang er lyset fra sola litt oransje.
cool den dær bare litt for mørk og gale retninger på skyggene, ellers nice work
...nei, der var den siste.

Leker finn feil med slange bildet ditt 3dme, håper det ikke gjør no...
Snasent, det er jo tom en viss idé om dybde i bildet :-))
synes fjella skapte bra stemnig
og jeg synes det var gøy å se bildet's oppdateringer!
jææævli bga


koz
eneste jeg vil sette fingeren på må være trærne som virker litt ensformige og kjipe.
nå begynner bildet å bli vanvittig stilig!

enig med joffe om de trærne.. de er så... runde!
ville ha likt noe palmelignende greier
Wow!

Her var det blitt forandringer ja!

Mye bedre, gøy å se forandringene som har skjedd!

For mørkt, gale skygger og runde(?) trær, og det er godt for...?
Bildet er "rart", ikke akkurat noen logisk forklaring på det, hva man skal kalle det, bildet.
Bildet ser helt teit ut spør du meg, trur du trenger litt mer trening i 3d studio for du peiser sånne "bilder" ut på forumet, it only shows how green you realy are...
Flis, fint at du ikke har noenting bedre å gjøre enn å kritisere bildene hans. Alle som skaper noe har sin egen stil (som kunst), som alle kan velge å like hvis de vil eller ei. Men å kommer med slike irellevante kommentarer når du ikke har noe som helst å vise til blir bare for dumt.
IvIoyner har helt rett.

Jeg synes bildet har forbedret seg veldig

Flis: Ikke noen logisk forklaring på bildet..?
Hva i svarte helsikkes dypeste avkroker henger det sammen med?

Er det noen _logisk_ forklaring på f.x bildet "Skrik" av Munch?

Konstruktiv kritikk > Flaming
Selvsagt er det en logisk forklaring på "skrik" av Munch, men det finnes da grenser over hvor "fælt" et bilde kan være...