Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1718
Så hva syns dere? Brukte mye tid på å lage dette materialet, jeg tror det er det mest avanserte jeg har laga. 3 forskjellige bilder, ett i reflection, to i colour. Og selvfølgelig mange layers i reflection, colour, bump, environment, og til og med luminance color.

http://fc55.deviantart.com/fs33/f/20...by_3Dapple.jpg
Sist endret av elodin; 31. oktober 2008 kl. 18:28. Grunn: Stort bilde
Sikkerhetsklarert
Hmm så ekte ut på en måte, men noe er veldig galt med refleksjonene.
Ser ut som skjermbildet jeg får når jeg prøver å dra spill med mitt onboard skjermkort..
Det var bra, eneste jeg så som var feil var at det så veldig flytende ut :P
Så ganske bra ut det. Så ut som gull som som akkurat har blitt gravd ut fra en skjult tysk bunker fra WW2. Men skulle vært litt blankere der hvor møkk har blitt slitt vekk.
og gull er ikke magnetisk, så de flyter ikke oppå hverandre.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Refleksjonene her lignet vann mer enn gull.
1UP
1UP's Avatar
Trådstarter
Takk for alle inspill. Skal sette ned refleksjonen og "bølgene" litt.

-Proxhimo
Jeg ser at det kan se ut som de flyter over hverandre, men det er på grunn av at jeg har en ganske stor krumning i kantene, så du ser ikke der hvor de toucher hverandre.
Jeg likte det. Ser jo at det er datalaget når jeg ser etter, men for et utrent øye så dette veldig bra ut. Well done
Ser ut som det er en haug med gjørme (skygge) på gullbarene, synes det ble litt for fake til å kunne like det.
Det er er bra bilde. Men jeg knekker bildet ganske fort, ville aldri gått på den der for og si det sånn. Men jeg skal ikke si så mye, kunne aldri klart noe sånn selv.
Okei, det var jævelig bra laget (Lov å banne?)

Men det ser litt flytende ut som andre sier.
Jeg syns det ser bra ut, men det er vanskelig å bedømme ettersom ethvert foto av et lignende motiv ville være preget av refleksjoner av omgivelsene... Lett å se at det er fake når det eneste som reflekteres er grå vegger. Uansett, fine greier.
Sitat av Kråketær Vis innlegg
Lett å se at det er fake når det eneste som reflekteres er grå vegger.
Vis hele sitatet...
Du har ikke streifet innom tanken om at det kun er grå vegger rundt gullbarrene?
Sist endret av Butchern; 3. november 2008 kl. 08:11. Grunn: bah
Sitat av 1UP Vis innlegg
Så hva syns dere? Brukte mye tid på å lage dette materialet, jeg tror det er det mest avanserte jeg har laga. 3 forskjellige bilder, ett i reflection, to i colour. Og selvfølgelig mange layers i reflection, colour, bump, environment, og til og med luminance color.

http://fc55.deviantart.com/fs33/f/20...by_3Dapple.jpg
Vis hele sitatet...
Jeg synes det ser mer ut som kobber enn gull.
Ser bra ut dette. Litt glisne effekter i barrene, men ikke det at man ikke forstår hva det skal være!

En liten ting som jeg synes er litt rart, er at de øverste gullbarrene svever litt over de andre, og får en skygge under..
ser ut som barene svever over laget undet.
det som streifet mine tanker var at alle gull barene er laget på forskjellige steder, for det ugjevne er fulstendig forskjellig på alle.
Ved første øyekast såg de nærmeste gullbarrene litt fake ut, mens de til høgre såg meget bra ut. Som andre sier, var det litt for mye "flytende" på de fremste.