Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  86 5391
Sitat av froskenfredrik
Rap er ikke 50 Cent, Nelly og Jay-Z.
Vis hele sitatet...
rap er ikke jay-z? visst faen er det vel. the voice suger forresten.
Sitat av rbt
Det er faktisk mer aper på The Voice enn det er på Animal Planet!
Vis hele sitatet...
Er du blant idiotene som fortsatt synes det er artig å kalle svarte for aper, eller har du bare en generell hjerneskade?
Sitat av Cheezecake
Så hip hop er overvurdert. Ungdommer synes bare det er kult fordi de tror rapperne kommer rett fra svarteste getthoen i USA og er gangstere og skyter folk og slikt. Og jeg sier ikke dette fordi jeg er en techno/trance freak. For jeg hører på noe selv. Men da hører jeg heller på den 80/90-talls rappen. Sugar hill gang og sånt. Rap man blir i godt humør av og det går an å danse til. Liker ikke de mørkhudete personene som snakker om hvor bad det var å vokse opp i getthoen...
Vis hele sitatet...
Hva med Big L? Hele repertoiret hans tar utgangspunkt i oppveksten hans og hvor jævlig kjipe kår han vokste opp under. Nå i ettertid hylles han som en av tidenes største MCs og albumet "Lifestylez Ov Da Poor And Dangerous" er en typisk gjenganger på lister over tidenes hip hop-album. Det hører med i historien at han og broren begge ble skutt rett borti gata si.

Jeg får litt inntrykk av at du egentlig er av typene som hetser hip hop som helhet, men som skal prøve å redde skinnet ved å si "det er jo sikkert noe bra, da. jeg snakker litt om sugarhill gang, for Rapper's Delight er jo funky og dansbar". Hvor mye annet har du hørt av Sugarhill Gang egentlig?
Sist endret av Franklin; 9. mai 2008 kl. 02:05.
Sitat av Franklin
Hva med Big L? Hele repertoiret hans tar utgangspunkt i oppveksten hans og hvor jævlig kjipe kår han vokste opp under. Nå i ettertid hylles han som en av tidenes største MCs og albumet "Lifestylez Ov Da Poor And Dangerous" er en typisk gjenganger på lister over tidenes hip hop-album. Det hører med i historien at han og broren begge ble skutt rett borti gata si.

Jeg får litt inntrykk av at du egentlig er av typene som hetser hip hop som helhet, men som skal prøve å redde skinnet ved å si "det er jo sikkert noe bra, da. jeg snakker litt om sugarhill gang, for Rapper's Delight er jo funky og dansbar". Hvor mye annet har du hørt av Sugarhill Gang egentlig?
Vis hele sitatet...

Rap. Tja, hva kan man si? Det er ikke musikk man blir glad av. Det er ikke musikk man kan danse til. (Selv om noen vil påstå annerledes.) Jeg holder på min mening at rap er musikk man hører på fordi man synes det er kult. Klesstilen og alt det er kult. Det syns jeg selv. Men musikken er jo direkte stygg. R&B kan man like. Der kan de jo faktisk synge. Isteden for å snakke liksom. Og at Big L ble skutt i en bakgate i harlem har vel ingenting med noe musikk å gjøre. Musikk skal ikke ha historie. Man skal slippe å tenke på musikken man hører. Musikk hører man på for å heve livskvaliteten og livsgleden generelt. Jeg har sett folk som nærmest begynner å gråte bare fordi de syns synd på den rapperen som snakker om hvor fælt han hadde det når han var liten.

Og nei. Jeg er ikke en person som hetser hip hop som helhet. Jeg hører på rap jeg og. Men som sagt i stilen "sugar hill gang" Har vel hørt det meste de har laget. Og joda. De har selvsagt dårlige sanger de og. Men de har musikk man kan glede seg til og ha det gøy til.
Det er ditt lyttebehov, dessverre for din del deler ikke alle de samme årsakene for å lytte på musikk. Sånn som du fremstiller det kler folk som hører på rap seg i typisk hip hop streetwear, det er overhode ikke tilfellet. Jeg eier ikke så mye som en vid bukse, men brorparten av musikken jeg hører på for øyeblikket er hip hop. Rap er ikke snakking, og hadde du hatt noen som helst innsikt i den kompleksiteten som ligger bak det å fremføre lyrikk på den måten enkelte artister gjør, hadde du blitt flau av det du sitter og sier. Ta gjerne denne låta av min sambygg Badspit som eksempel. Det er en kompleks sang fylt med flerstavelsesrim og en heftig rimstruktur som tar opp tema som statlig overvåkning, frihet/sikkerhet-konseptet og gjør referanser til esoteriske skribenter som Fulcanelli og Gurdjieff. Er dette musikk du tror ungdom hører på fordi de føler seg tøffe av å høre på det? Sjangeren stikker så langt dypere enn hva du hodeløst skjærer under en kam.

Grunnen til at jeg nevnte at Big L ble skutt borti gata si er fordi det er et reelt budskap han kommer med i tekstene sine. Det er det som gjør musikken hans lytteverdig, sett bort ifra det rent musikalske. Hvorfor er det så rart at en person blir lei seg av å høre at en person har hatt en problematisk oppvekst? Blir ikke du rørt av å lese en nyhetsartikkel om barn som har blitt misbrukt, kvinner som har blitt voldtatt eller menn som har blitt skutt uten grunn? Hvor går skilnaden?

Selvfølgelig hetser du hip hop. Bare tjue centimeter oppi her hevder du at "hip hop er overvurdert". Hvilken bakgrunn har du til å kommentere det? Har du en genuin innsikt i hip hop som sjanger? Jeg gidder ikke engang å sette kunnskapen din på prøve, for du har allerede bevist at du gløtter på Wikipedia ref. Harlem-referansen din.
Jeg kan tro på det du sier. Og joda. Jeg må jo bare beklage. Jeg ser jo at jeg hetser hip-hop en del. Men du har også misforstått noe av det jeg sier. Det jeg sa om at ungdom hører på rap fordi de synes det er kult, er fordi jeg har venner som ikke aner hva sangen handler om. De kan såvidt engelsk. Og da må du inrømme at den typen musikk blir ganske dårlig. Type rap musikk må man skjønne tekstene for å like musikken.(?) Lyricsene til sangen du viste er jo meget bra. Men hele poenget mitt her er jo at musikken ikke høres bra ut. Når jeg leste teksten høres den jo jævlig bra ut. Men jeg hadde neppe likt sangen. Selv om tekstene er meget bra.

Og joda. Selvsagt blir jeg rørt av ting jeg ser på nyhetene og slikt. Men jeg må si at jeg har vanskelig for å faktisk tro på ting jeg hører i sangene deres. Imaget deres er jo så og si det eneste som gjør at folk hører på musikken dies. (Dette sa du faktisk selv.) Så dette kan jo føre til veldig mye overdrivelse og slikt. Ta f.eks. 50-cent. Han ble skutt 7-8 ganger, til og med i hodet. Og han går ut å synger og går like fint 3 uker senere. Dette var jo et PR-stunt han gjorde. (tror jeg da.) Og det virket jo. Han solgte jo jævlig mye plater etter dette PR-stuntet sitt. Men nå er han jo ganske utstøtt. Selv om ifølge han har han en minst like gale oppvekst som hvilken som helst annen rapper.

Og btw. Jeg gløttet ikke på wikipedia da jeg nevnte Harlem. Dette fant jeg faktisk ut da jeg ville høre eksempel av sangen hans på youtube. Og der sto det at han var fra Harlem. Så jeg tok en sjangs på at det var der han ble skutt og.
Men for all del. Du har jo rett. Jeg har ganske lite kunnskap mht hip-hop. Men jeg var en av de hjerneløse ungdommene som jeg snakket om i første innlegg da jeg var yngre. Nå er jeg da 18 år og har funnet mitt kall innen musikk. Men da jeg gikk på ungdomskolen, og ville være en av de kule. Da gikk ikke jeg rundt kaki-bukser og hørte på den musikken jeg likte best. Nei, jeg måtte jo høre på hip-hop og gå i sægge-bukser siden alle de andre kule gjorde det.

Nå har jeg heldigvis vokst opp litt og forstått at jeg kan gå i hvilken som helst stil jeg vil, og høre på den musikken jeg liker best. Og fortsatt henge med de kule. Jeg har fortsatt folk i vennekretsen min som hører på hip-hop og går med buksen langt nede på rompen. Og fortsatt ikke forstår en drit i hva musikken de hører på handler om. Slik du skriver og forklarer virker det jo som du er litt eldre og faktisk forstår hva du hører på. Så all respekt til deg for det. Men nå begynte jo jeg faktisk diskusjonen om ungdom og deres musikktilværelse. De som hører på rap/hip hop faktisk bare fordi de syns det er kult. For det finnes jo faktisk noen av dem og.
The Voice proklamerer seg selv som "Norges beste musikkanal". De er Norges ENESTE musikkanal...

Jeg ser ikke lengre på The Voice da, som trådstarter påpeker, de kun spiller drittmusikk fra statene. Når de først skulle være den eneste og "beste" musikkanalen i Norge, så kunne de gjerne prøvd å ha et mer bredt spekter av musikk. Men når jeg derimot slår på The Voice og Akon kommer tre ganger på rad med middelmådig R&B eller hva de kaller den dritten, så får jeg bare jævlig vondt i huet.

Det er nesten blitt en sport å telle hvor mange svarte "gangstere" fra USA The Voice viser på rad, kun avbrutt av Justin Timberlake.
haha drit i tven last ned audials tv så får du en haug av musikk\film kanaler





http://audials.com/en/tv/
Sist endret av scarface72; 9. mai 2008 kl. 04:12.
Sitat av Stian91
Satt og så på kanalen Voice (NO) eller "The Voice". For de som ikke vet, så er det en musikk kanal. Satt og så på i kanskje 30 minutter, og det eneste de sendte var rap og musikk laget av mørkhudete. (Fant ikke et annet ord, for jeg vil helst ikke bruke ordet "neger", noe som kan være provoserenes hos noen.) I videoene ble hvite, blonde kvinner fremstilt som deres og som horer. Dette synes jeg er krenkene mot de hvite og kvinner. De synger ofte om vold, drap, narkotika, osv.. Siden kanalen er veldig populær hos ungdom i Norge, så kan dette påvirke dem til å utføre voldshandlinger og lignende, noe som ble diskutert på TV for en tid tilbake. Jeg mener ikke at alle "mørkhud" musikk er slik, for jeg hører på noen Akon og Sean Kingston låter selv


Hva synes dere om dette? Er dette krenkenes? Er musikken bra for barn og ungdom?
Vis hele sitatet...
Hiphop miljøet i Norge er relativt lite. DOG det er mange unge jenter fra 14-18 års alderen som digger hit-singler og populær rap fra Usa og Norge. The Voice kjører mye på rap/hip hop men også andre låter også. Kanalen er ikke 100% rettet mot hiphop.
Påvirkning på unge tviler jeg stort på, mulig noen kler seg annerledes, og forandrer væremåte. Men det er mer en liten fase, og ikke noe så "ille" som Harlem i Usa.

Liker du ikke The Voice, har du radio og masse annet du kan følge med på.
(Y) The Voice
Jeg mistet The Voice for ikke så lenge siden med MTV. Plutselig en dag hadde vi dem bare ikke o.O
Først av alt så vil jeg bare frempeke at ikke alle som liker Rap/Hip-hop har den fjortiss "gangster" faktoren som finnes i de fleste byer. Når man hører på hip-hop, så får man utrolig fort stygge blikk. Hvorfor? Fordi vi har vår egen musikk smak og klesstil? Teit. Selv hører jeg for det meste på rap som kommer fra Norge, type Son of Light, Tommy Tee productions, Bad spit, Onkl P osv.

Men at hvite jenter blir fremstilt som horer i svarte's musikkvideoer kan jeg ikke klare å se på som et problem? De jentene som er med er da fult klar over hva de er med på. Denne tråden får meg til å tro at du ser på dette som en hevn, "vi er undertrykt, derfor bruker vi deres søte hvite blonde jenter til å ta hevn".
Trådstarter
43 8
Sitat av goillum
Først av alt så vil jeg bare frempeke at ikke alle som liker Rap/Hip-hop har den fjortiss "gangster" faktoren som finnes i de fleste byer. Når man hører på hip-hop, så får man utrolig fort stygge blikk. Hvorfor? Fordi vi har vår egen musikk smak og klesstil? Teit. Selv hører jeg for det meste på rap som kommer fra Norge, type Son of Light, Tommy Tee productions, Bad spit, Onkl P osv.

Men at hvite jenter blir fremstilt som horer i svarte's musikkvideoer kan jeg ikke klare å se på som et problem? De jentene som er med er da fult klar over hva de er med på. Denne tråden får meg til å tro at du ser på dette som en hevn, "vi er undertrykt, derfor bruker vi deres søte hvite blonde jenter til å ta hevn".
Vis hele sitatet...

Tror nordmenn begynner å bli undertrykt. Svartinger kan kalle oss hvite, men vi kan ikke kalle dem svart, for det er rasistisk. De skal være glad for å komme inn i landet vårt, der de kan gjøre omtrent hva de vil. F.eks voldta kvinner og unge jenter, banke opp folk i grupper, osv...
Er det et veldig stort problem med "svartinger" som løper rundt å kaller nordmenn for "hvitinger"?
Sitat av goillum
Er det et veldig stort problem med "svartinger" som løper rundt å kaller nordmenn for "hvitinger"?
Vis hele sitatet...

nei men med en gang en hvit personer kaller en neger for svart så er det et problem..
Trådstarter
43 8
Sitat av goillum
Er det et veldig stort problem med "svartinger" som løper rundt å kaller nordmenn for "hvitinger"?
Vis hele sitatet...
Nei, men det blir et problem hvis vi kaller dem svart.


Jeg vil alltid kalle negre og andre mørkhudete for svartinger. De må gjerne kalle meg hvit eller hviting, men jeg vil alltid kalle dem svartinger. Jeg vil også kalle dem for neger, pakkis, guling, osv... Jeg finner meg ikke i at vi nordmenn blir kalt rasister på slike grunnlag, når innvandrere er like ille, og kanskje verre.
Sitat av Stian91
Nei, men det blir et problem hvis vi kaller dem svart.


Jeg vil alltid kalle negre og andre mørkhudete for svartinger. De må gjerne kalle meg hvit eller hviting, men jeg vil alltid kalle dem svartinger. Jeg vil også kalle dem for neger, pakkis, guling, osv... Jeg finner meg ikke i at vi nordmenn blir kalt rasister på slike grunnlag, når innvandrere er like ille, og kanskje verre.
Vis hele sitatet...
Du er den mest stakkarslige personen jeg har sett på forumet, noensinne.
Sitat av DonTomaso
Du er den mest stakkarslige personen jeg har sett på forumet, noensinne.
Vis hele sitatet...
begrunn...?
Trådstarter
43 8
Sitat av DonTomaso
Du er den mest stakkarslige personen jeg har sett på forumet, noensinne.
Vis hele sitatet...

Så du synes det er greit at innvandrere er rasistisk mot nordmenn i VÅRES EGET LAND, og så kan man ikke si noe tilbake uten å bli tiltalt? Går du på dop? Det er tydeligvis noe galt med deg, med mindre du er innvandrer selv.
Sist endret av Stian91; 14. mai 2008 kl. 21:26.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Synderen Vis innlegg
Sånn " Yo, Yo, Ganster, Bling Bling, smack that ho" Hip Hop som de fleste ungdomer hører på er litt for Hollywoodizert spør du meg, Men Old School Hip Hop og Rap har mer stil.
Vis hele sitatet...
Sier meg enig der, er bare bullshit som blir laget nå for tiden....
Husker MTV for noen år tilbake jeg, det var tider! Da Dimmu Borgir, CKY og mye mer rock ble spilt.. Generelt mer nyansert musikk enn det blir spilt idag.
de hvite kvinnene blir fremstilt fans/elskere for og gi kult intrykk av artisten som skal se bra ut, til de som liker den slags. I musik vidjo bransen når det kommer til enkelt type rock, bruker de hvite kvinner til slaver, og spiser sped barn, finns da større problemer en og pirke på ørsmå detaljer i hip hop
Sist endret av MissJosse; 26. april 2009 kl. 19:15.
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
Hei, jeg som flere andre IRRITERER meg over "the voice"
Hedde før MTV, men det ble bytta ut med the voice (på kabel-tv).... så nå har jeg egentlig bare"yåwyåw blingbling" musikk på tv'n, dette er da litt irriterende hvis man skal ha vors/nach hjemme og gutta er hypp på litt variert musikk. Med det uduglige utvalget "the voice" har og by på så synes jeg att det og kalle seg for en musikk kanal er FEIL!

slag ordet dems som ruller over skjærmen er jo "vi elsker (<3) musikk" -HVA FAEN. tenker jeg da. Er ikke begrepet MUSIKK en betegnelse på alt fra jazz til black metal? (ja, noen kaller BM for bråk men det er en musikk sjanger)
så min mening er at de missbruker ordet musikk, musikk er ikke BARE R&B og wannabe rap!

Ja MTV har ett snevert utvalg de også men det er da mye mere variert, mere for ett bredt publikum. Men "the voice" begrenser seg til mainstreem ungdommen som har buksa på rævva og capsen på snei.

-Ass-Beer-
Liker musikken på The Voice jeg.

Den er ikke krenkende? De rapper likt om alle.

Det er jo klart de spiller sånn musikk, den er jo for folk i ungdomsalderen.
Jeg kan lage tittel?
Takub's Avatar
Sitat av Stian91 Vis innlegg
De synger ofte om vold, drap, narkotika, osv.. Siden kanalen er veldig populær hos ungdom i Norge, så kan dette påvirke dem til å utføre voldshandlinger og lignende, noe som ble diskutert på TV for en tid tilbake.

Er musikken bra for barn og ungdom?
Vis hele sitatet...
Til sammenligning kan man jo trekke frem at veldig mange populære spill som for eksempel Counter-Strike, Grand Theft Auto, Call of Duty osv osv handler om vold, drap og til dels narkotika. Det er diskutert fram og tilbake utallige ganger, og så vidt jeg vet har man enda ikke bevist at tidlig opplevelse av vold i spill senere fører til økt antall voldshandlinger.

I tillegg var vel noe lignende også et argument mot hardrock i gamle dager, da dette angivelig skulle føre til satanisme (read: okkultisme) osv.

Jeg tror ikke ungdommen blir påvirket til den grad at de faktisk begår de handlingene som beskrives i "rap" og "r&b" tekster; jeg vil heller si at selve imaget er attraktivt for mange ungdommer. Med det mener jeg artisten/gruppens utseende o.l. Det kan føre til at en del blir tøffe i trynet, men at det skal være drivkraften som får dem til å begå kriminelle handlinger har jeg meget stor tvil på.

For øvrig hører jeg ikke på the Voice, nettopp fordi jeg ikke liker musikken de spiller der (NRK Klassisk ftw). Men at det ikke er bra for, eller påvirker negativt ungdommen synes jeg er å strekke det litt langt.
Og kale det voice en musikk kanal er er 100% riktig og fakta, en kanal mister ikke tema selv om du ikke liker det de spiller. det som er mest populært blir spilt, det samler flest sere, det gjør mer penger. kanskje er rap og rnb det som er inn for tiden, ellers tilbyr mange kanal paker mange fler tilbud med andre musik tema en rap.
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
Sitat av MissJosse Vis innlegg
Og kale det voice en musikk kanal er er 100% riktig og fakta, en kanal mister ikke tema selv om du ikke liker det de spiller. det som er mest populært blir spilt, det samler flest sere, det gjør mer penger. kanskje er rap og rnb det som er inn for tiden, ellers tilbyr mange kanal paker mange fler tilbud med andre musik tema en rap.
Vis hele sitatet...
og kalle BARE rap og R&B for musikk er feil, ja rap og R&B ER musikk, men musikk er ett veldig bredt begrep .Som musik kanal med slagordet "vi elsker musikk" så er det feil

http://no.wikipedia.org/wiki/Musikk LES!!!
Sitat av froskenfredrik Vis innlegg
Voice er søppel. Å kalle det de spiller for rap er frekt. De spiller R&B og en haug med avarter i tillegg til noe gangster-søl med en snakkete uttrykksform.

Rap er Funky Four Plus One. Rap er Sugarhill Gang. Rap er N.W.A. Rap er ikke 50 Cent, Nelly og Jay-Z.
Vis hele sitatet...
Jay Z er Rap, 50 cent kan til tider være bra, men han måler seg ikke med Ice Cube, Tupac Shakur og Dr. Dre. men det de spiller på the voice er ikke i nærheten av va som kan tolkest som musikk. og dette er fra en hardbarka Metal fan. jeg liker rap. Eminem, Jay Z, Kanye, NWA, men Nelly, Lil Wayne, og de som tror de er gangsterer men egentli bare dårlige kopier.

Now a days everybody wanna talk like they got something to say, but nothing comes out when they move their lips, just a bunch of gibberish, and motherfuckers act like they forgot about DRE.
Sitat av ass-beer Vis innlegg
og kalle BARE rap og R&B for musikk er feil, ja rap og R&B ER musikk, men musikk er ett veldig bredt begrep .Som musik kanal med slagordet "vi elsker musikk" så er det feil

http://no.wikipedia.org/wiki/Musikk LES!!!
Vis hele sitatet...
se på kanalen- de er en kanal som har hip hop rap oosv som tema, ville vært dumt med pavarotti på the voice, selv om hans musikk er like ordrett musikk som det andre. Desuten, tema de dekker er noe av det som blir hørt på av yngre folk, kanskje de hadde en baktanke om og treffe den målgruppa.
slik at du slipper og vente 2 timer for og vente på at din type musikk skal komme. skjønner ikke hva problemet er med kanalen, de sender sin musikk, som de og nevner, dere er klar over hva "the voice" går ut på, er ikke værre en og bytte til noe du liker bedre elller ta en tur ut?

edit: det jeg mente med 100% musikk kanal, var IKKE at de dekket absolut allle sjangre, men at kanalen er musikk relatert , lite annet der, litt festlig og trivelig reklame . slagordet stemmer jo, om man ikke er for pirkete, de elsker musikk, og de spiller musikk, ikke alle sjangre, antaglig fordi de har begrnsa sende tid og sang smak
Sist endret av MissJosse; 27. april 2009 kl. 09:55.
men som eneste norske så er ikke Rap de mest aktuelle, men variert hadde vert mer brukbart
Sorry OT.
Sitat av goillum Vis innlegg
Er det et veldig stort problem med "svartinger" som løper rundt å kaller nordmenn for "hvitinger"?
Vis hele sitatet...
Hvis en hvit person slår ned en aggressiv, frekk neger, blir det med en gang blåst opp i dimensjoner hvor han som slo blir anklaget for rasisme o.l. Men hvis en svart person slår ned en hvit nordmann, får han klapp på skulderen fordi han forsvarte seg mot nordmannen, som var rasistisk.

Det er klart, når velger jeg å dra frem de mest ekstreme tilfellene, men jeg ser tendensene. Det skal veldig lite til for å anklage oss hvite for å være rasistiske. Ulv, ulv.
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
holder meg OT litt jeg også. Jeg tror det er ca like mye rasisme som omvendt rasisme...
Vel, de bestemte seg nå for rap, og sånt, tror neppe detta endrer programmet dems
Endelig noen fler med en negativ mening om "The Voice" ... Dama mi sitter og hører på det skvipet der hele dagen :O
For noen år siden hørte jeg på Eminem selv, dette er vel det nermeste jeg kommer denne sjangeren "musikk"...
Hva er det som er kult med og høre på stygge negere som synes det er kult og være neger i ett skummelt negerstrøk i statene?
Hadde vært bra om de spilte litt rock / progrock osv en gang i blandt, like Zeppelin, Zappa og noe litt ^bedre^ musikk.
Har ikke helt sansen for listepop og hiphop/rap.
vel, folk er født ikke like da, forskjellig smak burde da ikke være noe problem, og vist noen vil se det på tv kan de det, de andre trenger ikke se på tv eller bry seg om tv kanalen de ikke vil se på? mtv og andre kanaler har mye variertog en annen jeg ikke husker navnet på, ellers kan dere se online tv om kanalene i stua ikke duger, er vel ikke big deal at noen har lanserrt en hip hop kanal for de som liker det?
Sitat av MissJosse Vis innlegg
mtv og andre kanaler har mye variertog
Vis hele sitatet...
MTV er full av programmer laget av mørkhudete, og for mørkhudete. Og så må man ikke glemme alle disse mobil reklamene som allerede har begynt å overta TV2 også.
Skal vel også nevnes at det sikkert akkurat likedan debatten om ungdom skulle få høre på rock tidligere startet.En eller annen som ikke likte den typen musikk, fant ut att "dette er sikkert satans musikk siden ungdommen liker det"
Men musikk er noe som folk kommer til å høre på til verdens ende, Uansett tema så lenge de synes den musikken fenger.

ble kanskje litt offtopic.
Sist endret av Eidee94; 28. april 2009 kl. 22:47.