Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 841
hei trenger hjelp med side mission i gta 4...

har runda spillet å gjort mesteparten av sidemissions... men har 2 meldinger på mobil som jeg ikke skjønner helt, mulig jeg er stokk dum men uansett. Etter man har gjort et oppdrag for BRUCIE så får man melding av STEVIE en kompis av brucie.. han sier at han har vært å spist nær Grand Easton Terminal å så en bil (REBLA) som han han vil at nico skal sjekke ut om den fortsatt står der. Jeg drar å finner bilen å bryter meg inn i den.

Første gangen jeg gjorde dette fikk jeg beskjed om at :You found Stevies car. elns husker ikke helt. og etter det skjedde det ikke en drit. har prøvd flere ganger men det funker ikke.. skjer ikke noen ting. så derfor gikk jeg på dataen og gikk da på nettet(ikke i spillet) å sjekka litt rundt om detta har ikke funnet noe enda så trenger derfor hjelp til detta. Er det en bug eller noe jeg bare ikke skjønner?

Den andre melding er fra UNKNOWN. der står om jeg har lyst på mer arbeid gå til THE PUBLIC PHONE BOOTH. Finner ikke stedet/får ikke noen public phone booth til å funke heller. Har tatt alle assasin missions. er dette det samme elelr? fordi når det gjelder assasin så heter jo han du ringer FIXER!


Takk for hjelp!
Sist endret av hypAh; 5. mai 2008 kl. 02:13.
Den første er jeg ikke sikker på, men den andre er assasins oppdragene dine. Er merket av på kartet som et kryss (av typen man ser i en snikskytterrifle) og i taxiene ber du dem kjøre til assasin.
har du 100% complete ? :O
Har du tatt noen av Stewie sine tidligere biler? Dersom du ikke vet hvor den skal leveres så er det bilder (som du finner på dataen i spillet) ute på et forum: http://www.msxbox-world.com/forums/i...howtopic=10544
Bilde over bilene til Stewie:
http://www.msxbox-world.com/gallery/albums/userpics/11037/normal_Car-Map.png