Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1280
Hei

Er på jakt etter et norsk community som driver med musikkproduksjon.

Dere som produserer musikk her inne, har dere noen norske sider dere besøker for tips/tutorials/diskusjon rundt produksjon?

Finnes drøssevis av slike forum på engelsk, men kunne tenkt meg en norsk side. Vet det er fullt mulig å diskutere rundt dette her på freak, men vil gjerne gå litt grundigere inn på alt rundt dette
Det er tutorials på youtube om omtrent alle tenkelige temaer innen musikk produskjon.
Dette sub-forumet er det eneste jeg har hørt om på norsk

hvilke type musikk produserer du?
Sitat av Panama Vis innlegg
Det er tutorials på youtube om omtrent alle tenkelige temaer innen musikk produskjon.
Dette sub-forumet er det eneste jeg har hørt om på norsk

hvilke type musikk produserer du?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har brukt utallige timer på Youtube angående tutorials og slikt, men nå tenkte jeg mer på et community rundt dette, hvor vi kan diskutere innen musikk teori/instrumenter/monitorer/mikrofoner/hardware/software og dele erfaring/mixer/produksjoner og tips med hverandre innenfor alt som har med dette å gjøre.
Det er absolutt ingenting i veien for å diskutere musikkproduksjon her. Jeg produserer selv og hadde satt pris på en seriøs tråd om dette.
Tidligere har jeg diskutert med andre brukere her på freak, men stort sett har det gått over PM.

Har dessverre ikke hørt om andre fora som er dedikert til emnet.
Det er noen gode grupper på Facebook: Norwegian Music Producers er kvalitet