Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1216
Siden jeg kjøpte hodetelefonene har det vært en berg-og-dal-bane fra dag en. Først oppdaget jeg at ANC var virkelig, VIRKELIG markant. Selv en kamerat som har delvis nedsatt hørsel på grunn av tinitus merket lyden. Det bør si litt. Det er en sterk "dur" som også er lett å høre i begynnelsen når man hører musikk, etterhvert blir man vant til den dog og filtrerer den ut. Deretter virket ikke bluetooth på den bærbare, men det viste seg å være et driver-problem og etter mye om og men fikk jeg rett driver på plass.

Nå har jeg et nytt problem, og jeg er usikker på om det er hodetelefonene, Spotify eller om det er en produktfeil ved akkurat MINE hodetelefoner (at de er skadet på et eller annet vis). Når jeg hører enkelte sanger på Spotify, fortrinnsvis pop-sanger som for eksempel David Guetta - What I did for love, så "spraker" det i vokalen på feil steder. Akkurat som om du spiller av en dårlig innspilling hvor du har vært for nær på mikrofonen. Sånn. Bare mer subtilt. Det er ikke vedlig tydelig, og du må høre etter, men du hører det godt. Og det synes jeg er rimelig tragisk. Er det noen andre som har problemet? Er det verdt å sende de inn for å få de vurdert? Kan jeg gjøre noe selv?