Sitat av
NoillStress
Og så driter vi i å dele episodene her.
Mod
Hvorfor sier du det Ståle?
Sitat av
trilobites
Er oppe i en veldig stor totalsum på spleisen, det er jeg enig i. Men snakk om kildekritikk/fakta, de tallene du kommer med er ren fiksjon. Det er kun FEM offentlige givere av 5000 kr eller mer. Og gjennomsnittet er lett å regne ut om du tok deg tiden. Det er nå ca 4 000 000 kr fordelt på ca 16 800 givere. Dvs. de fleste giverne gir ikke 5000-7000 kr, men ca 240 kr.
Når jeg far innom sist så jeg beløp og hvor mye gikk, 5000, 5000, 9000, 6000 og lenger gikk jeg ikke ned
Sitat av
WierdoZ
Det er ihvertfall innafor å si at du er et kvalmt menneske som burde se deg selv i speilet å ta en skikkelig omgang med deg selv. Har du i hele tatt lest dommen? Du kan jo poste ditt eget rulleblad her inne og se hvor kjekt det er når folk dømmer og snakker dritt om ting du har gjort!?
Du har blant annet utsatt samfunnet for fare og kunne vært en drapsmann om du ikke var så heldig som du var når du kjørte griserusa på 35 xanor og krasje i en eldres dame tilhengerfeste.
Jeg siterer en tidligere post av deg
Du skal faen være rimmelig lavmål når du dømmer andre på et åpent forum med den historikken din. Faen meg definisjonen på drittsekk du.
Du kan alltid luke ut noen sure epler hvis du har gått å samlet dem hele dagen. Jeg vet ingenting om dette, bare at bamsemann gjerne kommer med en hvit flekk i buksene sine når han har vært i en barnehagen og alt for mye barn rundt seg.
Jeg sier at jeg er nøytral og det er jeg, foruten forståelse sex med små barn er ikke for meg problemet. Jeg besitter ingen sympati for hverken deg, du eller bamsegutten. Jeg synes det er helt sinnsykt hvor mye penger enkeltindivider er villig til å gi. Jeg har dessverre ikke tid til å ta på små jenter eller gutter, det hadde vært hærlig å voldta dem for så bodd i Filippinene en stund, men ikke 10 år
Sist endret av noguhso; 23. november 2023 kl. 04:45.
Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.