Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 959
sitter her med en Fujitsu U772 og lurer på om det er mulig å endre på funksjonene til tastene.
eks vis kan jeg tenke meg å slippe å trykke Fn + F6 for å få ned lysstyrken, men kun å trykke F6. det samme gjelder for egentlig mange av FN knappene



når det kommer til touchpaden hadde det vært ditt å få den til å fungere som på apple, der man kan bla opp og ned på en side med to fingre på paden.

har forøvrig en egen applikasjon som følger standard med som kan konfigurere ECO-knappen
her er bilde av keyboard
http://www.notebookreview.com/shared...re.asp?f=66083
mulig?
Sist endret av Meteor Freak; 9. september 2013 kl. 16:07.
Du kan fint sette FN-lock i de fleste laptoper jeg har brukt, da er FN-tasten alltid på.

Touchpadfunksjonen du etterspør fungerer iallefall på min HP Elitebook, kan velge om jeg skal bruke den på siden eller bruke to fingre på midten, men dette er ikke noe du kan etterprogrammere.
Sist endret av AtXbYeA; 9. september 2013 kl. 16:06.
ingen andre muligheter? har egentlig ikke lyst til å lukke hele FN knappen, da blir plustelig delete gjort om til pause, home til numpad etc...
Det finnes programvare som du kan endre tastenes funksjon med, jeg husker bare ikke hva det heter eller hvor det kan lastes ned. Det er også mulig å finne "identiteten" til hver tast på en eller annen måte. Jeg styra og ordna kjempelenge med dette for å tilpasse mediataster på den forrige laptoppen min, så det er mulig
Men du må nok bare google litt rundt til du finner løsningen. Nei-å-nei, dette ble en dårlig post med lite hjelp. Eneste fornuftige her var bekreftelse på at det faktisk er mulig.
Sist endret av FlipMcFlop; 16. september 2013 kl. 15:54.
Jeg ser ikke helt poenget, hvis ikke du skal spare strøm ved å skru av skjermen hver gang du blunker.

Men touchpaden ser jeg poenget med! Men har ingen løsning på problemet. Jeg antar du har vært i kontrollpanel og lekt deg litt(?)
Sist endret av Likyhane; 16. september 2013 kl. 16:28.
http://lifehacker.com/5883003/the-be...er-for-windows

Bare google "key remapper" og prøv deg frem. Touchpadden må komme med den tyen funksjonalitet inkludert så vidt jeg vet. Sørg for å laste ned riktige drivere og programvare og se om det ligger inne.
Sitat av Likyhane Vis innlegg
Jeg ser ikke helt poenget, hvis ikke du skal spare strøm ved å skru av skjermen hver gang du blunker.
Vis hele sitatet...
poenget er ikke å spare strøm, men å slippe å bruke FN-knappene der jeg ikke vil bruke den.

Sitat av stetus Vis innlegg
http://lifehacker.com/5883003/the-be...er-for-windows

Bare google "key remapper" og prøv deg frem. Touchpadden må komme med den tyen funksjonalitet inkludert så vidt jeg vet. Sørg for å laste ned riktige drivere og programvare og se om det ligger inne.
Vis hele sitatet...
mange takk!
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
poenget er ikke å spare strøm, men å slippe å bruke FN-knappene der jeg ikke vil bruke den.



mange takk!
Vis hele sitatet...
Men hva er problemet med å bruke FN-tasten?
▼ ... over en uke senere ... ▼
jeg kom faktisk ikke helt i mål med dette.
mapkeyboard og sharpkeys gjorde nesten hele jobben, det vil si mute, lyd opp og lyd ned, men jeg mangler fortsatt dimming av lysstyrken. FN + f6 og FN + f7 ønsker jeg at skal stille lysstyrken opp og ned. Det ligger ikke inne noen taster jeg kan endre dette til. det ligger dog en hel del unknow keycode'er.
Noen som har flere tips? mapkeyboard har denne funksjon inn på sitt hotkey program, men det er bare demo-versjon ute.