Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 6988
Hei folkens!
Prøvde flein for første gang for et par uker siden.
Prøvde da ca 2gram LEMON TEK. Hadde en fantastisk opplevelse hvor jeg lå med øynene igjen i flere timer. Lærte skikkelig mye av den trippen. Helgen etter prøvde jeg 2,5 g i Te. Selv om jeg tok mer var trippen ikke like intens. Hadde en del visuals men ingenting konkret som gangen før.
Denne lørdagen prøvde jeg 2,5 g LEMON TEK. Det smalt ganske raskt og jeg hadde ekstrem eufori. Nesten lik som på MDMA. Lå i sofaen og hørte på spotify på TV. Så lyden komme ut av Tven i flere farger. Var ganske fantastisk. La merke til at jeg begynte å miste meg selv og følte meg som en grønnsak der jeg lå.

Kjæresten min var hjemme, hun var edru. Mens jeg lå i stuen føltes det ut som om rommet ble veldig stort og jeg ble veldig liten. Jeg byttet plass med kjæresten min og la meg i sengen. Prøvde å lukke øynene. Visuals var bare masse farger og ingenting som første gang jeg trippet. Når jeg trippet første gang så jeg figurer og det var masse følelser og tanker der. Nå var det bare rot. Jeg følte som om jeg døde. konstant og mistet tankegangen. Det var ikke helt en bad trip men ganske ubehagelig. Føltes ut som tiden stoppet. Normalt liker jeg når tiden går sakte. Sånn at jeg kan nyte trippen mest mulig. Men denne gangen var det bare ubehagelig da jeg følte jeg fikk ingen utbytte av trippen.

Jeg bestemte meg for å ta 2stk Seroquel som jeg har fått av legen for å dempe trippen. For en mulighet til å få tiden til å gå igjen. De tar veldig lang tid for å funke for meg, typ 1-1,5 timer. Prøvde å distrahere meg selv mest mulig og bestemte meg for å hoppe på discord med en kompis å spille litt. Vi spilte og jeg skjønte fint lite av det som foregikk. Men tiden gikk hvert fall raskere.

Pillene begynte å kicke etter en stund og tingen med de er at jeg får ikke helt sove men blir helt grøt i hodet. Tiden kom tilbake og jeg så på TV til jeg klarte å sove.

Noen som har opplevd lignende hvor tiden bare stopper helt og man får ingenting ut av trippen? Tipper det er fordi jeg har tatt sopp hver helg de siste 3 ukene. Tror jeg tar meg en ganske lang pause nå før neste trip.

Ønsker alle en fin dag!
Du har nåkk rett ang frekvensen på bruken din her.

Trippe er anbefalt ett par ganger i året, men selv får jeg tripp hvis jeg holder meg til en gang i mnd. Dette gjelder tripp, ikke micro.

Tre helger på rad blir for mye til att hjernen går tilbake den kjemiske balansen som trengs for å skille ut de stoffer som gir den ønskede effekt.

Tiden står som regel stille på bad trip.

En ekte psykonaut ville sagt att soppen prøver å dresere deg og du har jo egentlig trukket konklusjonen selv her
JEHB's Avatar
Trådstarter
Sitat av Alf Vis innlegg
Du har nåkk rett ang frekvensen på bruken din her.

Trippe er anbefalt ett par ganger i året, men selv får jeg tripp hvis jeg holder meg til en gang i mnd. Dette gjelder tripp, ikke micro.

Tre helger på rad blir for mye til att hjernen går tilbake den kjemiske balansen som trengs for å skille ut de stoffer som gir den ønskede effekt.

Tiden står som regel stille på bad trip.

En ekte psykonaut ville sagt att soppen prøver å dresere deg og du har jo egentlig trukket konklusjonen selv her
Vis hele sitatet...

Ble nok til for ivrig etter den første magiske trippen der ja

Bare glad det ikke ble for gale
Har en kompis som nylig endte opp på akutten og glattcella etter en 250ug LSD dose
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Slank Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av JEHB Vis innlegg
Ble nok til for ivrig etter den første magiske trippen der ja

Bare glad det ikke ble for gale
Har en kompis som nylig endte opp på akutten og glattcella etter en 250ug LSD dose
Vis hele sitatet...
Akutten og glattcella?

Ble veldig nysjerrig på hvordan dette skjedde, som nogså ny psykonaut selv. Trippa han alene?
Uvaksinert 👍
Sitat av JEHB Vis innlegg
Har en kompis som nylig endte opp på akutten og glattcella etter en 250ug LSD dose
Vis hele sitatet...
Interessant, noe mer info? Kjekt å for å kunne unngå slikt. Noe han tok sammtidig, setting, psyke osv.
Anonym bruker
"Velkommen Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av JEHB Vis innlegg
Ble nok til for ivrig etter den første magiske trippen der ja

Bare glad det ikke ble for gale
Har en kompis som nylig endte opp på akutten og glattcella etter en 250ug LSD dose
Vis hele sitatet...
Jobber på et sykehus hvor jeg vasker relativt ofte på akutt-psyk, og kan bekrefte at det kommer pasienter som har havnet i plutselig psykose, dette være både av kokain, amfetamin, LSD, flein, vica versa...
Er heller ingen forskjell på årstidene, selv om jeg forventet det...

Trodde det var flere psykoser omkring høytider (jul), og ved høsten (soppsesong). Men neida, det er jevnt ut hele året.

De fleste på akutt-avdelinga blir "slengt inn" på skjermet avdeling av politi, hvor de har et soverom med ei seng + et bad.
Har også sett at belter i sengene blir brukt, men dette er kun om pasienten er særdeles aggressiv (drapstrusler, slår/sparker, urinerer omkring med vilje etc).