Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1447
Jau, jeg tar ukentlige urinprøver pga førerkort. I dag var jeg hos furst for å ta noen private blodprøver. Hun som tok blodprøven fortalte meg at nå kan man logge inn på www.furstpasient.no og se alle tidligere prøver man har tatt. Jeg logget inn der i dag for å se om svarene var kommet, og da ser jeg både mine egne prøver jeg har vært og tatt selv, og ALLE urinprøver/rusprøver tatt av meg på alle de forskjellige stedene jeg har blitt avkrevd dette. Helt siden 25 okt 2002!

Men det jeg lurer på er om noen forstår hvorfor under: U-Amfetaminer/Ecstasy, at det står UTFØRT med start f.o.m 3 sep (rød skrift indikerer sikkert at "det" startes opp første gang da?)

prøven uken etter står det UTFØRT med sort skrift, og det gjør det på resten av de ukentlige prøvene frem til den siste tatt 19nov

Er dette pga rekvirent har "ført den ut", altså valgt at det ikke skal utføres screening av ecstasy / amf.

Noen som vet?
takk

bilder følger







fantastisk at bildene ble så jævlig små da.. prøve fikse, faen så irriterende

Herregud dette ble jævlig med rot, fikk ikke lov å redigere første meldinga pga det var gått mer enn 5 min siden den var opprettet.

bilde 1 link
bilde 2 link
bilde 3 link
Sist endret av Mrsprettball; 27. november 2018 kl. 18:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei, er i samme situasjon og logget nettopp inn og sjekket mine egne. Står det samme på meg "Utført" og jeg vet selv at jeg ikke har rørt noe av det siden mars og siste prøve var 19 okt. Så det betyr ikke positiv prøve iallfall. Tror når det er positiv prøve så ville det stått hvor mye av stoffet de fant. Ikke ta den idiotiske sjansen og finn ut du Ikke verdt det.
Sist endret av Marriese; 27. november 2018 kl. 19:23.
Okei jeg røk på en kokain bønne amf knipps smell i starten av måneden men gikk klar av den ser jeg.

Er prøven positiv står det POS med rød skrift.

Om vi ikke kommer frem til noe her på forumet så henvender jeg meg direkte til Furst og spør
Utført betyr som regel at prøven er tatt.

Men kikket litt siden jeg har jobbet med mye i samarbeid med furst. Tror kanskje det betyr at prøven ikke ga noe svar den ene eller andre veien.

Dette kan ha flere grunner. 1. Ikke noe konklusivt svar. 2.for lite materiale så ikke mulig å ta en god nok test, furst har hatt problemer med dette tidligere. 3. En rar måte og skrive negativt på.

Men det aller beste ring dem og spør.