Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 767
Jeg laget en liten side til FreeBSD pcen min, også kalt burken...
Den finner du her:
http://burken.gotdns.org/~tore/

Vil ha litt tilbakemeldinger, på tross av at det er nesten et eller to år siden jeg har drevet med html, php og photoshop så er jeg litt stiv og støl, men er ganske fornøyd med meg selv

Edit: Vil ha spesielt tilbakemelding på de to bildene jeg har laget...
Sist endret av tore-; 7. juli 2002 kl. 15:35.
for det første; det bildet på index-sia er evig tungt å loade..
sånn ellers har jeg sagt til deg på irc hva jeg mente om headingpic. på sia.. jeg synes fortsatt ikke det ser helt stabilt ut at "burken" teksten er sånn formatert som den er, at den er.. eh.. jeg husker ikke hva det heter. 3D'ish.
fargen på mouseover på linkene likte jeg ikke.
hadde kanskje gått ann at den grønne fargen ikke var grønn, men noe som var i sammenheng med bildet øverst kanskje..

sånn ellers har du vært flink til å begynne igjen :>
(jeg vil ha liiiink ;>)
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
evig tung, ja, jeg vet, men gidder ikke å sette ned kvaliteten enda liker det stort og skarpt

edit: send bilde og url så legger jeg til link
spellingnazi
canonix's Avatar
Splash-bilde: vræl (dessuten tok det rather lang tid, som mia sa)
Design: topp-bildet passet heller dårlig med den grønnfargen du har valgt.
Prøv å velge mørke blå/rød-toner .. mulig det passer bedre med head'en.
Eller prøv svart / grått.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
artig side. som nevnt over, index bildet må trimmes ned i størrelse, tar for lang tid å loade. Likte heller ikke header bildet ditt. Så litt for "paint" ut, hva med å lage det i samme farger som resten av siden, la det grønne gå opp i logoen også?? Ellers var selve siden i seg selv, enkel og fin
Keep it up!
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
totto, var faktisk den headeren jeg var mest stolt av, men skal se om jeg kan få fikset den grønnfargen over til farger som passer bedre til headeren, men det orker jeg ikke nå...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Tok og endra litt på kvaliteten på den splash jpg'en din, ble litt mere diffus, men desto lettere og loade
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
fikset det selv før du postet, tror jeg
Fargene var kjedelige, og direkte stygt sammensatt på den splashen, spør du meg. Jeg ville ha prøvd litt ulike farger, helst noen lysere farger, det hadde kanskje blitt bedre.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
skal prøve i natt, men er svart bakgrunn med hvit skrift akseptabelt eller er det downhill liksom?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
jeg liker det ikke, for å si det slik.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
har forstått dette, spurt en del andre, det er ikke gale liksom, det er bad, men ikke bad bad bad, men at noe er bad er jo bad enough