Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5585
Er dette mulig? Telefonen er låst med mønster pattern). Digitizer og Glass er knust. Dersom jeg med min note 3 ,kun setter i kabel uten å låse opp mobilen får jeg beskjed om å låse opp mobilen.

Noe som kan fjerne evt kode på gammel mobil?

Det er en Note 2 jeg skal ha bilder/videoer fra. Den starter og kommer seg helt dit jeg skal skrive mønster.
Der kobler jeg til en skjerm, men hva skal jeg bruke til å tegne koden?

Kom kanskje dårlig frem i 1 post. Touchen på telefonen er også gåen.
Sist endret av Lorenzo; 27. desember 2013 kl. 23:23.
Sitat av Lorenzo Vis innlegg
Der kobler jeg til en skjerm, men hva skal jeg bruke til å tegne koden?

Kom kanskje dårlig frem i 1 post. Touchen på telefonen er også gåen.
Vis hele sitatet...
Åja. Må vel være noe form for software som kan gjøre dette for deg. Desverre aner jeg ikke om det finnes, beklager.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Om dette ligger på minnekortet, så kan du jo bare ta det ut, putte det i en minnekortleser og overføre fra pc.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Om dette ligger på minnekortet, så kan du jo bare ta det ut, putte det i en minnekortleser og overføre fra pc.
Vis hele sitatet...
Det er desverre det det ikke gjør.
Kan du ikke bare hente bildene dine fra din backup i skyen?

Auda, du har ikke dette. Datagjenopprettingselskaper ala IBAS kan hente ut bildene dine for deg.
Sitat av Hager Vis innlegg
Kan du ikke bare hente bildene dine fra din backup i skyen?

Auda, du har ikke dette. Datagjenopprettingselskaper ala IBAS kan hente ut bildene dine for deg.
Vis hele sitatet...
Vet du hva, det der er egentlig veldig moro. Jeg klarte faktisk å registrere meg hos dropbox for velddig lenge siden. Alle mine bilder ligger der, MEN. Eposten jeg brukte da jeg registrerte meg er ikke gyldig lenger, får derfor heller ikke resat mitt passord (som jeg da selvfølgelig ikke husker..).

Creds for that, skal sette meg ned å prøve flere passord.
Har ikke testet selv, men mulig du kan komme noe lengre her:
http://www.asoftech.com/articles/and...-recovery.html