Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 858
Hva er mest effektivt av å snorte eller ta å blande med vann i en sprøyte og ta i bakenden? Er det der noen spesiell måte man skal blande det på? Har selv bare tatt vann, knust tabletten og hatt oppi og sprøyta inn, uten sprøytespiss selvfølgelig.

Kan få voldsomt vondt i nesa/bihulene av å snorte men eg gjør det kanskje på feil måte.
Skal trappe ned og prøve og slutte til høsten altså om ikke lenge. Har bestilt ibogain og skal prøve det. Lager en tråd da om Åssen det fungerer på meg. Kommer til å spare opp noe sub og ha til nød om de skulle trappe meg ned og slutte og ikke gi meg mer om det skulle gå for fort.

Savner veldig euforien eg fikk før...
Jeg tror ikke det blir merkbar forskjell men rektalt gir nok mest opptak av virkemiddel. De er trossalt laget for å være sublingualt.
Trådstarter
Vet noen om det må blandes på noen spesiell måte eller er det bare å knuse tabletten og blande med vann og pumpe inn?
Sist endret av annveig; 21. august 2018 kl. 09:26. Grunn: Aurokorrekt
Nei det er ingen spesiell metode, du trenger bare vann. Det løser seg helt opp. Hvor mye vann velger du selv, men nok vann til at tabletten er helt oppløst.
Trådstarter
Takk for tips

Skal trappe ned og slutte nå i høst. Eg kommer til å spare opp det eg får til frem til innleggelsen sånn at eg har hvis de skulle trappe meg ned for fort og sette seg på bakbena. Det gjorde de sist. Trappa ned 1 mg hver tredje dag, det gikk altfor fort for meg, så følte meg heilt pint og trygda om permisjoner, det fikk eg, og hver gang skaffa eg mer sub. Noe eg sa i fra om såklart.. om eg skulle måtte klare meg selv så vil eg at det skal være så eg kan trappe langsomt ned, men vil gjerne ha mest mulig effekt av minst mulig. Om det blir å løse de opp i vatten og ta rektalt så er det helt greitt for meg. Har prøvd å snorte noen ganger, men FY som det svir! Da tar eg det heller rektalt om det gir samme/bedre effekt ��