Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 829
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Jeg er kanskje litt enig i de som sier det ikke er verdt å risikere alt for mye for 2c-x stoffer. Dette er et eksempel på et stoff jeg heller vil kalle hallusinogent enn psykedelisk. Fordi det er det det er. Men likevel så synes jeg det finnes noen greie "flips" der 2c er involvert. Det var mye av det for en del år tilbake, da spesielt b. Og det var morsomt å se sånne som "har snortet alt" uten at det var noe problem, helt til de snortet 2c-i eller 2c-b.

Du finner det vel til slutt om du leter lenge nok Ts, men det kan virke som om 2c stoffene ikke er så veldig populære lenger
Sitat av kmsc Vis innlegg
Jeg er kanskje litt enig i de som sier det ikke er verdt å risikere alt for mye for 2c-x stoffer. Dette er et eksempel på et stoff jeg heller vil kalle hallusinogent enn psykedelisk. Fordi det er det det er. Men likevel så synes jeg det finnes noen greie "flips" der 2c er involvert. Det var mye av det for en del år tilbake, da spesielt b. Og det var morsomt å se sånne som "har snortet alt" uten at det var noe problem, helt til de snortet 2c-i eller 2c-b.

Du finner det vel til slutt om du leter lenge nok Ts, men det kan virke som om 2c stoffene ikke er så veldig populære lenger
Vis hele sitatet...
Sitat av Triceptor Vis innlegg
Synes 2-cb er helt greit selv, hatt mye morro med det men, ja, sammenlignet med lsd/sopp/dmt så har det ikke mye å stille opp med.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
NEI. Ikke gjør det. Høy risiko, lite gevinst.

Personlig mening her, men 2-CB er det tristeste psykedeliske rusmiddelet jeg har prøvd. Å risikere straff for en middelmådig opplevelse, huff nei.
Vis hele sitatet...
Lurer på om noen av dere har prøvd høye doser før.

2C-B er helt fantastisk i doser nærmere det Shulgin tok selv. I lavere doser er det en deilig mild psykedelisk opplevelse, men ikke undervurder evnene til dette helt fantastiske middelet. Det er relativt billig her i Norge også. Ville definitivt anbefalt folk å få tak i det, og prøve doser nærmere 70-100 om de er ute etter en sterk psykedelisk opplevelse.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror jeg dropper hele 2cb-en, med mindre jeg finner noe her i landet. Takk for svar folkens!
Vis hele sitatet...
2C-B er det stoffet du kan få mye billigere i innenlandssendinger her i Norge. Hørt priser fra opptil 15 USD pilla (25-35mg) på gata i enkelte stater.

Skal være relativt sikkert og trygt innenlandssendinger også om du kjøper fra marked med escrow.
Sist endret av Sopphuet; 7. desember 2018 kl. 17:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg er enig med sopphuet over her.
2C-B er absolutt noe enhver entusiast burde ha liggende.

Det er flott alene, men om man er smart å kjøper en større menge slik at man har det liggende til fremtide turer med andre psykedeliske stoffer så er det veldig smud å smøre på med 2c-b oppå et hvilken som helst psykedelisk stoff som lsd, sopp eller mdma, det passer tilogmed bra på dissoer som ketamin.

Det blir litt som toppen på kransekaken.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Trådstarter
Altså det jeg mente er at 2c-b og andre fra samme gruppe er helt greit, men ikke noe man ofrer alt for mye for. Det meste jeg har tatt av 2c-b er rundt en gram på to dager, snortet alt så dere kan vel tenke dere hvordan det føles. Men selv i høye doser, så kan jeg ikke si jeg fikk noen åpenbaring, i motsetning til andre dype psykedelika.

Kommer litt an på hva mn er ute etter. Men for et svært godt humør med en ganske visuell twist så antar jeg 2c gruppen er et greit valg,

Kjelldriver: jeg ser vel på meg selv som en entusiast men likevel er ikke 2c-b noe jeg vanligvis har i mitt arsenal. Når du nevner diverse comboer/flips så er 2c-b og lsd noe jeg anbefaler
Sitat av kmsc Vis innlegg
Det meste jeg har tatt av 2c-b er rundt en gram på to dager
Vis hele sitatet...
Når du jakter dragen på den måten er det ikke rart du ikke får noe fornuftig utav turene, om du drar dosene helt ut til 100mg så har du fortsatt 10 brukerdoser... vanlige er en plass mellom 10 og 40mg og da har mange brukerdoser.

1g på to dager?
Det er mer missbruk enn turing..
Sitat av kmsc Vis innlegg
Altså det jeg mente er at 2c-b og andre fra samme gruppe er helt greit, men ikke noe man ofrer alt for mye for. Det meste jeg har tatt av 2c-b er rundt en gram på to dager, snortet alt så dere kan vel tenke dere hvordan det føles. Men selv i høye doser, så kan jeg ikke si jeg fikk noen åpenbaring, i motsetning til andre dype psykedelika.

Kommer litt an på hva mn er ute etter. Men for et svært godt humør med en ganske visuell twist så antar jeg 2c gruppen er et greit valg,

Kjelldriver: jeg ser vel på meg selv som en entusiast men likevel er ikke 2c-b noe jeg vanligvis har i mitt arsenal. Når du nevner diverse comboer/flips så er 2c-b og lsd noe jeg anbefaler
Vis hele sitatet...
Om du tok 1g på 2d, så er jeg forbløffet over hvordan du ikke fikk noen som helst form for åpenbaring eller innsikter.

Men folk er jo forskjellig og psykedelika er tross alt en subjektiv opplevelse.

Vil fortsatt anbefalt de som ikke har prøvd det å kjøpe det om de er nysgjerrige. Det er tross alt veldig billig her i Norge og kommer innenlands, så lav risiko. Man kan virkelig gå dypt på 2c-b, det skal være sagt.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2cb er for pingler som ikke ønsker å bli pirka i de litt mørkere deler av psyken
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
2cb er for pingler som ikke ønsker å bli pirka i de litt mørkere deler av psyken
Vis hele sitatet...
Hva får deg til å si det?

Shulgins univers av stoffer er ganske så magisk.

Om du skal knyttet opp et ego rundt det å ta psykedelika, så tar du det av feil grunner. Det er ikke noe "pinglete" eller "svakt" å ta et stoff over et annet. De har helt forskjellige egenskaper og kan sammenlignes, men bør bli sett på med respekt og anerkjent som annerledes.

2c-b i større doser vil gi deg en ganske så heftig tur, det skal være sikkert.
Sist endret av Sopphuet; 7. desember 2018 kl. 22:47.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
2cb er for pingler som ikke ønsker å bli pirka i de litt mørkere deler av psyken
Vis hele sitatet...
De med mørk psyke kommer med kommentarer som dette.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Trådstarter
Ja det gikk for min del over 1g kanskje rundt 1,1 sammen med veldig mye annet, fortjener nesten en egen rapport.

Men jeg må stå på mitt, hvorfor er 2c-b og andre derivater av meskal sett på som så sykt? Altså meskalin? Avslappende ja, sykt? Nei.

Mine verste tripper på de av den psykedeliske arten har vært meget til hjelp. Men man sitter igjen med et ptsd-aktig syndrom, som henger igjen. Når jeg ser folk, etter en eneste tripp mener de har ptsd, eller hppd mener jeg det er feil, da dette henger igjen i åresvis
Sitat av kmsc Vis innlegg
Ja det gikk for min del over 1g kanskje rundt 1,1 sammen med veldig mye annet, fortjener nesten en egen rapport.

Men jeg må stå på mitt, hvorfor er 2c-b og andre derivater av meskal sett på som så sykt? Altså meskalin? Avslappende ja, sykt? Nei.

Mine verste tripper på de av den psykedeliske arten har vært meget til hjelp. Men man sitter igjen med et ptsd-aktig syndrom, som henger igjen. Når jeg ser folk, etter en eneste tripp mener de har ptsd, eller hppd mener jeg det er feil, da dette henger igjen i åresvis
Vis hele sitatet...
Hva er det du babler om?

Takk til deg, neste.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker jeg lekte med 2-cb.Husker alle vennene mine lo av meg og spurte om jeg var helt korka for aldri i verden om det lille jeg veide opp var nok til og få noen på tur.For og si det sånn,Alle havna på tur!etter noen mnd så følte jeg at jeg kunne key bumpe det som ket.Så gjorde det,mange ganger.Husker jeg kikka på armene og hendene mine og sa til de som var i stua"Ser dere hendene og armenene mine ryker og brenner bort?"Kunne se igjennom armene mens de forsvant sakte men sikkert og var utrolig fasinert av dette orange/sene aktige delene mine,Så prøvde litt til for hva skjer hvis hele meg fordamper?"..Har ganske mye mer respekt for sånne stoffer nå i dag en den gang,men gud så gøy det var også ��