Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1855
Hei jeg har telia kontantkort nå og det følger med 300 MB data og 1000 gratis SMS.
hvordan er det med de andre telefon kontantkort abbonomangene?
Sist endret av SimplyTM; 9. oktober 2018 kl. 17:58. Grunn: fiosfhiofhsoaifhdisf hdsia uig h dfu u dsuigdg dg giufiu bhj bc cvx mcxbbcvzjbhbb ygduygdgiiu GIUD
Spørs hva du trenger. Hvor mye data trenger du per måned? De fleste har vel fri sms og fri telefon i norge, pluss endel fri sms i norden eller eu. Det som ofte koster er dataplan. Nå finnes det jo fri data også på mobil, men uten sms og telefon. Og det er ikke kontant, det er et abonnement. Men har mobilen din 2 simkort så er jo det en mulighet.
Trådstarter
3 0
jeg trenger egentlig ikke data men jeg tar gjerne imot mer hvis det er mulig. Hvem har fri sms og telefon i norge? da må man vel ha abbonomang?
jeg spør om hvilke muligheter man har på Min side med bruk av påfyllings kontantkort
Feks telia har fri sms og fri tale på kontantkort. Kalles smartkontant og du må fylle på hver 31 dag. Priser fra 99 kr måneden og oppover. For 99 per måned så har du fri tale, fri sms og 250 mb data. For 299 så får du fri tale/sms og 3GB data.

Er ganske sikker på at alle operatørene har noe tilsvarende, så du får lete og sammenlikne priser og se hva som gir størst datakvote per måned til lavest mulig pris siden sms/tale er gratis.
Alle abonnementene nå til dags har fri tale, sms og mms.
Telia er vel de eneste som benytter smartkontant som er en form for abonnement samtidig som det også er kontantkort.
Du belastes ikke månedlig men heller når du selv velger å fylle på, helt ned til 25kr for et døgn med data (med fri tale og sms inkludert)

Vet at Telia, Chess og Telenor vertfall har "mine sider" hvor du kan sende gratis sms, fylle på saldo, fikse innstillinger og slike ting om det var det du tenkte på.
Vil nå egentlig tro at de fleste operatører har det nå.
Visst du har tilgang til narvesen/7-eleven så kan du dra til kassen å si du skal ha smart abbenoment, de har til 249,- som er 1gb, 299 for 3gb og 399,- for 6gb.
Veldig lett løsning, gjør dette hele tiden. Var kanskje ikke det du spurte om, men da får du hvertfall fri sms, mms og ringetid samt ekstra data.
Sitat av random67489 Vis innlegg
Feks telia har fri sms og fri tale på kontantkort. Kalles smartkontant og du må fylle på hver 31 dag. Priser fra 99 kr måneden og oppover. For 99 per måned så har du fri tale, fri sms og 250 mb data. For 299 så får du fri tale/sms og 3GB data.

Er ganske sikker på at alle operatørene har noe tilsvarende, så du får lete og sammenlikne priser og se hva som gir størst datakvote per måned til lavest mulig pris siden sms/tale er gratis.
Vis hele sitatet...
Bruker Telia selv, bare for å avklare så koster det 99,- for 14 dager med fri tale og sms + 250mb data, ikke en måned. Betaler du 299,- får du 1 måned + 3gig.
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg er en liten gjerrigknark som legger anrop å legger på for å se om de kansje ringer meg tilbake, så har jeg jo 1000 gratis sms som jeg kan tekste dem å spørre om å bli oppringt
klarer meg med en 100 kroners kontant kort i flere mnd kansje 4-6 mnd siden eller mer jeg lada opp 50 kr og har 12 kr igjen.
men nå selger de ikke mer 50 kr''s kontantkort lenger det minste er 100.kr
Nå fikk jeg flashbacks som stammer tilbake til min første mobil sent på 90-tallet.. og hvordan det føles som i går at jeg ringte å la på, i håp om å bli oppringt.. ble litt satt ut av hvor fort 20 år bare sklir forbi
Sitat av Ferdin Vis innlegg
Bruker Telia selv, bare for å avklare så koster det 99,- for 14 dager med fri tale og sms + 250mb data, ikke en måned. Betaler du 299,- får du 1 måned + 3gig.
Vis hele sitatet...

SMART KONTANT
Inkludert data og FRI bruk av TALE/SMS/MMS.

15 GB FOR 499,-
31 Dager

6 GB FOR 399,-
31 Dager

3 GB FOR 299,-
31 Dager

1 GB FOR 249,-
31 Dager

250 MB FOR 99,-
14 Dager

200 MB FOR 25,-
1 Dag

1 GB FOR 50,-
1 Dag

1 GB FOR 75,-
3 Dager

3 GB FOR 125,-
3 Dager
Visst du ikke trenger data så er happybytes.no et godt alternativ nå. 50,- for fri sms og ringetid uten data