Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 974
Hei alle sammen!

På vår "side" på It's Learning så har vi mange unødvendige fag, og flere for ett fag.
Jeg lurte på om det er mulig (Alt er vel mulig) å få hentet info for alle innleveringer, prøver, dokumenter osv, fra alle fagene, og samle de på min egen nettside. Så slipper jeg å måtte sjekke alle fagene og deres 10-20 undermapper for ting som skal leveres.

Hva må jeg gjøre?
Hvor vanskelig er dette?
Hvilke språk gjør jeg dette i?
+ anen info.

Håper på hjelpsome svar

Ingen som vet noe?
Sist endret av fulloggal; 14. november 2008 kl. 09:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg pleier å lese gjennom det 1-2 to ganger i uken og putte alle innleveringer i Google Calendar.

Funker fett.
Men vi får masse ting helt random...

Noen som vet noe?
Vil ha en liten utfordring
Sist endret av fulloggal; 15. november 2008 kl. 02:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mulig dette kan gå via cURL. Har altfor lite erfaring med cURL til å kunne si noe for sikkert, men du kan jo sjekke det opp.

Wikipedia om cURL:
The main purpose and use for cURL is to automate unattended file transfers or sequences of operations. For example, it is a good tool for simulating a user's actions at a web browser.
Vis hele sitatet...
cURL kan brukes i PHP også: http://no.php.net/curl

Men som sagt, har jobbet altfor lite med cURL til å vite om dette kan brukes til å løse ditt problem
i tilfelle du velger å bruke curl må du uansett parse informasjonen når du har fått den ned... Selv har jeg brukt wget + html2text + bash for å parse info fra websider utallige ganger.
Kan du fortelle litt mer om hvordan du gjorde det?
Hva mener du med å parse?
Hva er wget?
Hva er bash?