Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 497
Hei og hallo!

Lurte på om noen kunne gi meg litt veiledning angående det å lage flashscript som henter informasjon fra XML.

Det jeg vil ha er et bildefremvisningscript hvor jeg ser et bilde i midten, på sidene ser jeg endene av forrige og neste bilde slik at jeg kan trykke på de for å få neste i midten. Got it?

Tingen er at jeg ofte endrer på galleriet mitt da jeg finner ut at noen av bildene mine er ganske langt unna gode (er litt ubestemt til tider). Så hadde vært kjekt å lagd en "mal" i flash som henter bildeinfo fra XML. Vet at det finnes ett tonn av disse flashgalleriene allerede, men jeg vil customize et selv fordi jeg er litt pirkette.

Så må jeg nevne at jeg surrer litt, så hadde vært fint om noen her hadde hatt litt tid til å skrevet en liten forklaring ganske enkelt ;b