Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 607
Holder på å lage en liten tekstbehandler i AS3 og har en knapp som heter "Skriv ut". Og her jeg mener jeg ikke skriv ut som på "scriptespråk", men å faktisk fysisk printe ut et ark fra en input-tekstfelt. Går dette an, og hva er koden for dette? Har prøvd å søke litt, men fant ikke noe særlig eller forståelig.
chb
chb's Avatar
Trådstarter
Takk, men det var ikke 100% forståelig for en nybegynner i AS3.

Kunne du hjulpet meg og forklar meg hvordan teksten fra tekstfeltet (instance: WritosInnhold) skal blir printet/skrevet ut når knappen Skriv ut (Instance: WritosPrint) trykkes?
chb
chb's Avatar
Trådstarter
Kan noen hjelpe meg??? Det jeg er ute etter at når en knapp trykkes på skal et tekstfelt skrives ut (på papir).

Her er koden for knappen, men trenger hjelp til å få laget en funksjon til knappen som faktisk skriver ut innholdet i tekstefeltet med instance navn: innhold. Noen som kan hjelpe?

knappPrint.addEventListener (MouseEvent.CLICK, skrivUt);
Vis hele sitatet...