Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1007
En god stund før egypterne fant ut at nok var nok bedtillte jeg og min bedre halvdel en ferietur ned til sharm el sheik, reisen skulle gå fra Gardemoen og pga dette måtte vi kjøpe flybilleter ned dit.
Siden turen ble avlyst fra Apollo's side sitter vi nå igjen med 2 tur retur billetter gardemoen som vi ikke har behov for, vi sendte mail til norwegian og forklarte situasjonen, men siden vi ikke hadde reiseforsikring (lang historie), kunne vi ikke få de refundert, så de anbefalte at vi snakket med apollo om saken.

Har vi i det hele tatt noen rettigheter her?
Er det noe som helst vi kan slå ned i bordet til enten apollo eller norwegian for å få refundert beløpet?

Har forresten vurdert å selge bilettene, men gebyret for å endre navn er 250 kr pr billet pr strekning, som blir 1000 kr + 2000 kr som de o utgangspunktet kostet, og fortsatt koster.

Noen som har vært i en lignende situasjon før?
Har ikke lest igjennom hele siden jeg linker til, men skumleste og det virket relevant.

http://www.hsh-org.no/eway/default.a...0&__tag=389539
Mange kredittkort/bankkort tilbydere gir deg automatisk reiseforsikring hvis du betaler for 50% eller mer av reisen med kortet deres. Sjekk med banken din.
Takker wanna-b, skal sjekke ut den.
Ser ut til at det evt at apollo er veldig forståelsesfulle er eneste utvei.
Alltid ha reiseforsikring dette er veldig viktig, hvis ingenting går, kan dere jo bestille en tur til et annet sted samme dagen?
Det var selvfølgelig planen, men det andre paret i reisefølget (som betalte til apollo), skulle i teorien ha reiseforsikring på mastercardet, som senere viste seg å ikke fungere som planlagt, så da ble det reiseforsikringen som apollo tilbydde.