Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1466
Lurer på om det er stor forskjell på å sniffe og spise dolcontin?
Sånn jeg har forstått det er biotilgjengeligheten ræva uansett hvilken av de inntaksmetodene du bruker. Ca. 30% ved oralt inntak og 25-30% ved sniffing. Ville anbefalt å spise de, med mindre du er villig til å ta det rektalt, da er tilgjengeligheten rundt 70%. (Eller så har du jo skyting da, med 100% tilgjengelighet, vil dog sterkt fraråde det)
Sist endret av Person_navn; 19. november 2017 kl. 01:50.
Trådstarter
5 0
Prøvde å sniffe cs 150mg,men merket ingen forskjell.hvis j skal ta det rektalt skal jeg kuse de flrst da eller hvordan burde jeg gjøre det?vil helst ikke skyte det siden jeg har så dårlige årer i fra før av..
Er om jeg husker riktig bare å løse de opp i vann, trekke opp vannet i en sprøyte (uten kanyle ofc.) og sprøyte opp der bak, tomflaske funker nok og. Sikkert og greit å stå litt framoverbøyd så du får fri sikt, samt at ikke vannet renner ut igjen.
Trådstarter
5 0
Er det noen som egentlig vet hva som skjer med kroppen når man skyter det?hvorfor blir man så rød og hoven i ansiktet?er det farlig når det skjer egentlig?