Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1256
Hei, jeg har en Acer Aspire V Nitro, med Windows 10.

Tastaturet sluttet å virke for noen dager siden, og jeg klarer ikke å få det til å fungere igjen. Det fungerer i Bios, og alle f1, f2, f3 knappene fungerer. Når jeg sjekker driverstatus, står det: Kode 10, og et lite gult varseltegn står oppført over symbolet for driveren.

Det jeg har prøvd til nå er:
* Endre registreringsnøkkel i Regedit
* Tilbakestille PC til fabrikkinnstillinger
* Slette driver til tastatur, og innstallere den på nytt.

Tastaturet fungerer fortsatt ikke, og det er like før hele PC`en går på dynga... Jeg ser en del andre Acer pc`er har problemer med Windows 10, og funksjoner rundt mus og tastatur, noen som kan hjelpe?
Har du mulighet til å ta en fabrikk reset av Windows? Dette vil sannsynligvis være en quickfix.
Sitat av devmarti Vis innlegg
Har du mulighet til å ta en fabrikk reset av Windows? Dette vil sannsynligvis være en quickfix.
Vis hele sitatet...
Dusteløsning, det å vipe alt og starte all over er idiotisk utenom når du faktisk har prøvd alt, hvor er læringen i det?

Ett enkelt google søk ga meg denne:
https://www.lifewire.com/how-to-fix-...errors-2623181
Trådstarter
21 0
Har prøvd disse stegene, men det fungerer fortsatt ikke. Ingen som har opplevd lignende da, og kom over en løsning? Begynner å bli ganske frustrert...
Har du testet flere forskjellige drivere? Gjerne navn på de og versjon.