Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3324
Bli'me på apedansen!
JohnnyBravo's Avatar
Jeg skal på ferie til Montenegro i sommer
Ser fram til mye fyll og faen !


Men jeg har ett par spørsmål til dere som eventuelt har vært der før !

1. Vet noen om det er noe aldersgrense for og komme inn på nattklubber o.l ?
- Såg en film på youtube der det sto fullt av vakter i dørene, ble litt usikker på om det var for alle over 15 liksom hehe
2. Er det bra utesteder der? er det gang i folka ?
3. Hvor varmt er det og er det en "trygg" plass ?
- Med dette mener jeg ikke BARE folk som skal fucke opp og banke hverandre

Er selv 17 år, reiser med søskenbarnet mitt sin familie !
Hvor i montenegro er det du skal da ?

Selv var jeg i budva , og hadde det koselig der, bodde i et hus av en bekjent rett ved stranda, og det er VARMT , var rundt 30-35 grader hvis ikke mer
Var et par nattklubber der som jeg slapp helt fint inn uten at de spurte om legg dog så tviler jeg at de spør om legitimasjon da de fleste turistene ikke har det med seg. Er en nattklubb som heter " DVORAC " er på toppen og og natta så lyser de med lyskastere som synes veldig godt, der var det konge Men litt stive priser pga turister osv men billig er det ! Vannet er kristall klart. Bare å glede seg
Sist endret av SRB; 14. mars 2011 kl. 04:33.
Bli'me på apedansen!
JohnnyBravo's Avatar
Trådstarter
Tusen Takk for Kjempe bra svar

Gleder meg virkeligt til og reise !
Hvor gammel var du da du var der ?
Sist endret av JohnnyBravo; 14. mars 2011 kl. 04:49.
jeg har aldri overnattet i Montenegro. Men jeg har kjørt gjennom hele landet flere ganger, tjaa, kanskje 20 ganger ?

men ja, det er varmt i landet, men ikke så veldig varmt at du ikke kan være der. Veldig fine temperaturer ! hvor i landet skal du? jeg har kjørt gjennom mange byer, og det er veldig fint der. Tror ikke du trenger å bekymre deg over dette.

når det gjelder utesteder har jeg ikke så mye peiling på da jeg som nevnt, bare har kjørt gjennom landet..
Jeg var på ferie der for 2-3 år siden, mildt sagt jævlig der. Bare masse stupfylle russere som pisset over alt. Men det var ikke noe problem og komme seg inn på strippeklubb som 15 åring.
Hvis ikke du kommer inn med det første så disker du opp med kommentaren "It's ok, I'm from Norway". Tro det eller ei, det funker hver gang, av en eller annen grunn...
Bli'me på apedansen!
JohnnyBravo's Avatar
Trådstarter
Drit fett !

Gleder meg heeelt jæææævligt !!! DD
Var greit der, var i Budva i sommer. Du burde dra innom noe som het "Crocodillo" eller noe slikt, var europas største diskotek for noen år siden :P

Greit billig og hyggelige folk og ingen spørr etter leg der

God tur !
"Øko-Terrorist"
Vi har leilighet i Herceg-Novi og er der derfor flere ganger i året.
Montenegrinere er et fantastisk folk, og du vil aldri bli lurt, svindlet, eller frastjålet noe fra en montenegriner.
Derimot er det mange serbere og albanere der du bør passe deg for, og også ganske mange sigøynere.

Ellers er det lite kontroll på sjenking og andre ting, så jeg tror ikke du skal ha store problemer.
Turister blir som regel tatt godt vare på, ihvertfall Nordmenn, Montenegrinere elsker oss Nordmenn.
Hvis du skal være litt kul når du kommer dit, så burde du vite at Montenegro heter Crna Gora der nede.
Bli'me på apedansen!
JohnnyBravo's Avatar
Trådstarter
Sweet !

så det er en del Albaner osv som er der for og "sloss" eller ?
hater disse menneskene som bare skal fucke opp -.- verste jeg vet
"Øko-Terrorist"
Ikke for å sloss, de bor der.
De er bare generelt sett ikke like pålitelige som Montenegrinere.
Sitat av tr80r Vis innlegg
Turister blir som regel tatt godt vare på, ihvertfall Nordmenn, Montenegrinere elsker oss Nordmenn.
Vis hele sitatet...
Har vært Nordmenn i Igalo i flere årtier i regi av behandlings instituttet, så de er vant til oss der nede.

Har hatt leilighet i Igalo i 3 år, hyggelige, ærlige mennesker, hyggelige priser på det meste, ikke ødelagt av turisme ennå, men uhyggelig varmt midt på sommeren.