Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1362
Jeg er på utkikk etter en ekstern harddisk med sdhc kortleser eller mulighet for å koble til et kamera med usb.

Har funnet en del selv, men ingen har sett noe særlig bra ut, ellers så har de vært "overprisa og gamle" i mine øyne.

Har noen tips til lagring av bilder på feire?
Nei har ikke sett billige lagringsdisker.

Det gjenstår to alternativer slik som jeg ser det: Ta med en laptop med lagringskapasitet eller kjøp et antall minnebrikker så det holder.
eller så finnes det ting som epson lager.. Kanskje det er det du leter etter, kanskje det er for dyrt. 160GB burde i alle fall gi deg noe rom for bilder. Fant også en noe utdatert artikkel men skulle gi deg et greit utgangspunkt. Søk videre på produsenter, finn anmeldelser og se hva de aktuelle produktene blir sammenlignet med der etc... Du finner sikkert noe. Kan jo også handle noe brukt på eBay.
Jeg tittet på det for en stund siden, men konkluderte med at det var både billigere og bedre å bare bruke en laptop.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Dette kan det kanskje være verdt å ta en titt på? (Karl Grobl m/1.8" HDD)
Akam hadde litt om dette for et års tid siden. Er noen alternativer der.
http://www.dropbox.com/

Kan også brukes fra mobiltelefonen
Takk for tips og tilbakemeldinger, men ser ut som at det beste alternativet er å bare ha med seg en laptop ja, da jeg trenger en del lagringsplass...

Dropbox og photobucket er helt uaktuelt i denne sammenhengen, da jeg vil ha mulighet til å lagre bildene uten å ha internett tilgjengelig + at det er alt for mye å laste opp, men det fungerer fint med dropbox til hverdagslige ting
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Til iPod og iPhone får du adapter så du kan koble til kamera for å lagre bilder. Kanskje det finnes noe til andre merker også.